wtorek, 2 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca 2016


Cześć!
Lipiec już za nami, a u mnie z uwagi na Światowe Dni Młodzieży pojawiło się w filmach i książkach również trochę tematyki religijnej. 

Z książkami troszkę mizernie to wypadło, ale cieszę się, że mogłam przeczytać "Miłosierdzie to imię Boga" naszego papieża Franciszka. Pewnie jakaś część z Was śledziła ostatnie wydarzenia z Krakowa, które miały miejsce pod koniec miesiąca. Od czasu do czasu lubię sięgnąć po jakąś książkę o tematyce religijnej, bo można z niej wynieść coś dobrego dla siebie. Nie samymi powieściami przecież człowiek żyje. A tym bardziej kiedy są to słowa napisane przez tak niezwykłą osobę jaką jest nasz papież. Miłosierdzie to bardzo aktualny temat we współczesnym świecie i warto go pogłębiać.
Druga książka lipca, która zapadnie mi w pamięć to "Ostatnie dni Królika". Bardzo wzruszająca i smutna jednocześnie, bo mówi o umieraniu. Takie powieści sprawiają, że można przewartościować swoje życie. A o przeczytania tej lektury nakłoniła mnie recenzja na jakimś blogu.

Przeczytane książki:
1. Nieprzekraczalna granica- Colleen Hoover (304 strony)
2. Ostatnie dni Królika- Anna McPartlin (400)
3. Miłosierdzie to imię Boga- Franciszek (papież) (176)

Najlepsza książka lipca

I znowu oglądam mnóstwo filmów kosztem książek :/ Po prostu kocham kino i czasami naprawdę ciężko jest mi się oderwać od ekranu. Filmy naprawdę mnie wciągają i zastanawiam się tylko dlaczego jakoś do tej pory nie piszę ich recenzji. A mam przecież o czym pisać, bo piętnaście filmów w miesiącu to naprawdę sporo. Teraz skłaniam się raczej ku lekkim komediom, bo dramaty są zbyt dołujące. Jest lato, wakacje, więc wolę się raczej pośmiać przy jakimś zabawnym filmie. Na uwagę zasługują: "21 Jump Street", czy "Zła kobieta".

Obejrzane filmy:
1. Noc w muzeum (2006)
2. Ojciec Pio (2000)
3. Wstrząs (2015)
4. Agora (2009)
5. Moja miłość (2015)
6. Cuda z nieba (2016)
7. Myśl jak facet (2012)
8. LOL (2012)
9. 21 Jump Street (2012)
10. Zła kobieta (2011) ㋡ świetna komedia
11. Z całego serca (2015)
12. Statek widmo (2002)
13. Mroczne cienie (2012)
14. Listy do Julii (2010)
15. Duże dzieci (2010)

Najlepszy film miesiąca

Nareszcie jest! "Suits" powrócił z szóstym sezonem. To mój ulubiony serial zaraz po "Grze o Tron". Oj dzieje się ;) Polecam każdemu, a myślę, że się nie rozczarujecie.

Obejrzane seriale:
Suits/ Sezon 6
1. To Trouble
2. Accounts Payable
3. Back on the Map

Serialowi Harvey Specter, Mike Ross i Louis Litt.
_______________________
To tyle jeśli chodzi o podsumowanie lipca. Miesiąc był naprawdę udany, choć teraz wakacje są już na półmetku. Życzę Wam udanego wypoczynku.
Pozdrawiam ciepło ☼

7 komentarzy:

  1. Sporo filmów widzę w tym miesiącu u Ciebie! :D Niektóre z nich widziałam i są całkiem, całkiem :D Ja w tym miesiącu cisnęłam seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle filmów! Szacun xD Też uważam, że teraz czas na trochę więcej komedii, przecież są wakacje, śmiech tutaj jest jak najbardziej mile widziany ;) Z chęcią bym przeczytała jakąś twoją recenzję filmu :)
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, udało Ci się obejrzeć sporo filmów! Gratuluję wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że ten miesiąc jest u cb zdecydowanie filmowy. Sporo z nich akurat mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ile filmów. Muszę nadrobić książki bo leżą biedne na półce i czekają na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To zycze by sierpien rowniez byl udanym miesiacem :)
    zakochana-kobietka.blog.onet.pl lub moj-ksiazek-swiat.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.