niedziela, 14 sierpnia 2016

Do poczytania i rozwoju

http://www.kiosk.colorfulmedia.pl/

Dzisiaj zapraszam Was nie do recenzji książki, ale do zapoznania się z ciekawą ofertą wydawnictwa Colorful Media.

Colorful Media to wydawnictwo, którego wiodącą działalnością jest wydawanie magazynów językowych. Jest to największy tego typu wydawca czasopism w Polsce- skierowanych do fanów oraz osób chcących uczyć się języków obcych.

Tytuły dostępne w ofercie wydawnictwa:

Do tej pory miałam do czynienia właśnie z czasopismami językowymi, a mianowicie z "English Matters". Najbardziej z tej serii podoba mi się, że teksty czytane przez lektora można odsłuchać również na stronie internetowej po wprowadzeniu kodu. Nauka przez to staje się bogatsza.
______________________________________________

Tym razem jednak miałam okazję zapoznania się z innym tytułem, który również mnie zaciekawił. Mowa tu o "StartUp Magazine", który porusza głównie zagadnienia biznesowe, sprzedaży i marketingu. Sama pracuję w jednym z takich sektorów, dlatego poczytanie specjalistycznych artykułów na ten temat może być dla mnie rozwojowe.

Jak zresztą same czasopismo się reklamuje- od teraz stawia na treści użytkowe, czyli takie, które przekazuję prawdziwą wartość. Aby po lekturze można było przystąpić do działania i wprowadzić w życie to, o czym było napisane.

Mnie na przykład zaciekawiły artykuły, które przybliżają sylwetki znanych i bogatych, a raczej takich osób, którym udało się wystartować ze swoim biznesem. Tacy ludzie mają zawsze mnóstwo mądrych rzeczy do przekazania.

Najbardziej inspirujący do działania magazyn w Polsce!


Główna strona internetowa:
Sklep internetowy:


Z dostępnością magazynu nie ma problemu, ale tutaj jest ściąga: 
______________________________________________
Dziękuję za możliwość współpracy. 

4 komentarze:

  1. Magazyny od Colorful Media są świetne! Bardzo lubię się uczyć języka obcego w ten sposób. ;)

    Pozdrawiam,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie dla mnie, ale polecę mojej koleżance, bo z tego co wiem, od czasu do czasu podczytuje obcojęzyczne magazyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba coś słyszałam o językowych czasopismach tego wydawnictwa, choć żadnego nigdy w ręku nie miałam :) W sumie może powinnam, bo teraz mam kilkumiesięczną przerwę od nauki angielskiego i przydałoby się zostać "w formie".
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "StartUp Magazine" jeszcze nie znam, ale magazyny tego wydawnictwa są świetne, więc ten z pewnością też taki jest.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.