wtorek, 21 czerwca 2016

Czerwiec, czyli Urodziny Bloga


Trzy lata temu w czerwcowy, słoneczny dzień założyłam tego bloga i jestem tutaj do teraz. Oby jak najdłużej.

Do konkretnej daty nie przywiązuję jakoś specjalnie wagi, więc wybrałam akurat dzień dzisiejszy. Ale to właśnie w tym pięknym miesiącu postanowiłam spróbować swoich sił w blogowaniu, więc czerwiec to mój urodzinowy miesiąc.

Jak oceniam swój dotychczasowy pobyt tutaj? Szczerze powiedziawszy bywam tu naprawdę rzadko. Myślę, że najważniejszą sprawą w prowadzeniu takiej strony jest systematyczność. To bardzo ważne słowo i klucz do sukcesu. U mnie tego niestety brakuje. Mam wrażenie, że kiedyś miałam do tego większą pasję. Nie ma sensu tłumaczyć się pracą, czy obowiązkami, bo jeśli ktoś coś naprawdę lubi robić to na pewno znajdzie na to czas. Mam przecież o czym pisać, bo czytam sporo książek i oglądam mnóstwo filmów. 
Koniecznie muszę bywać tutaj częściej, bo blogowanie pozwala mi zapomnieć o różnych innych sprawach, które ostatnio dzieją się wokół mnie, a o których rozmyślam zdecydowanie zbyt często. Po prostu muszę zająć czymś głowę ;)

Podsumowując, ciągle cieszę się, że tutaj jestem. Uważam, że ludzie, którzy tworzą tę książkową blogosferę są naprawdę wspaniali- pełni pomysłów, wiedzy i zainteresowań. Można się tutaj sporo nauczyć. Życzę Wam i Sobie wszystkiego co najlepsze!

Happy Birthday!

9 komentarzy:

  1. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe :) Życzę Ci kolejnych twórczych lat blogowania i dużo, dużo inspiracji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu! Zaglądam do Ciebie regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych trzech latek i życzę by było ich więcej. Głowa do góry, nawet największa pasja nieraz może na chwilę odejść na bok, kiedy głowa zajęta obowiązkami i to jest normalne, w końcu jesteśmy ludźmi :) Ale życzę abyś miała więcej czasu na pisanie, jeśli sprawia Ci to radość i na inne pasję i żebyś dalej dzieliła się nimi z ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę Ci zapału do pisania :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejnych lat z blogosefa zycze :)
    zakochana-kobietka.blog.onet.pl lub moj-ksiazek-swiat.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jesteś z nami ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.