poniedziałek, 2 maja 2016

Filmowe podsumowanie kwietnia



Witam Was!
Pod względem filmowym naprawdę dużo się u mnie działo w kwietniu!  Oto sporządzona przeze mnie lista:

 
Obejrzane filmy:
1. Psychoza (1960)
2. Okno na podwórze (1954)
3. Tramwaj zwany pożądaniem (1951)
4. Śniadanie u Tiffany-ego (1961)
5. Ptaki (1963)
6. Zaburzenie częściowe (2009) (krótkomentrażowy)
7. Absolwent (1967)
8. Gadające głowy (1980)
9. Niebezpieczne związki (1988)
10. Paperman (2012) (krótkometrażowy)
11. Donnie Darko (2001)
12. Thelma i Louise (1991)
13. Duża ryba (2003)
14. Dwunastu gniewnych ludzi (1957)
15. Jak długo jeszcze? (2007)
16. Rodzina Kramerów (1979)

Najlepszy film kwietnia

>>> SERIALE <<<

Gra o Tron
sezon 6
1. The Red Woman


Suits

Sezon 3
5. Shadow of a Doubt
6. The Other Time
7. She Mine
8. Endgame
9. Bad Fight
10. Stay
11. Buried Secrets
12. Yesterdays Gone
13. Moot Point
14. Heartburn
15. Know When to Fold'Em
16. No Way Out

'Suits'. Świetny serial!

Sezon 4
1. One- Two- Three Go...
2. Breakfast, Lunch and Dinner
3. Two in the Knees
4. Leveraged
5. Pound of Flesh
6. Litt the Hell Up
7. We're Done
8. Exposure
9. Gone
10. This is Rome
11. Enough Is Enough
12. Respect
13. Fork in the Road
14. Derailed
15. Intent
16. Not Just a Pretty Face

Sezon 5
1. Denial
2. Compensation
3. No Refills
4. No Puedo Hacerlo
5. Toe to Toe
6. Privilege
7. Hitting Home
8. Mea Culpa
9. Uninvited Guests
10. Faith

12 komentarzy:

  1. Z filmów żadnego nie oglądałam. Zaś Grę o Tron na razie czytam i nie chcę oglądać zbytnio serialu, oglądałam niecałe 3 serie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam już jakiś czas temu "Śniadanie u Tiffany'ego" - niby mi się podobało, niby mnie odstresowało, ale coś mi w tym filmie nie pasowało (jeszcze nie wiem co, ale się dowiem!).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę sporo Twoich kwietniowych filmów znajduje się na mojej liście - szczerze mówiąc powoli tracę nadzieję, że kiedykolwiek znajdę czas, by obejrzeć to wszystko :D A Suits, podobnie jak już wspominałam, mam również w planach, podobnie jak Grę o tron, tylko że w przypadku tego drugiego chciałabym zerknąć najpierw do książek.
    Świetny wynik!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało Ci się obejrzeć naprawdę sporo filmów. Przyznam, że nie oglądałam jeszcze żadnego z nich, ale niektóre na pewno mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba powinnam zacząć się wstydzić, bo ja w kwietniu nie obejrzałam żadnego filmu. Generalnie rzadko siadam przed telewizorem czy wybieram się do kina, jednak preferuję wieczór z książką...

    Chociaż w maju wybrałam się już na "Bóg nie umarł 2", który bardzo mnie zaskoczył :)

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie Gra o Tron. :D Właśnie dzisiaj obejrzałam drugi odcinek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie często oglądam seriale, ale chętnie wzięłabym się za Grę o tron. Chociaż najpierw chyba ją przeczytam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Suits chociaż jestem strasznie do tyłu z odcinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak oceniasz "Absolwenta"? Zastanawiam się nad obejrzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eno tyle seriali to istna przyjemność :) Ja wolę jak mam cały serial i odlądam na jednym wdechu - zamiast siedzieć i co tydzień czekać na nowy odcinek...

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie napisałaś o swoich wrażeniach - chętnie bym poznała Twoją opinię o obejrzanych filmach i serialach :) Sama planuję zabrać się za filmy Alfreda Hitchcocka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo obejrzałaś :D! Filmów totalnie nie kojarzę, seriale owszem, ale nie oglądałam. Ostatnio lubuję się w argentyńskiej komedii romantycznej - chodzi o serial "Moja Nadzieja" :). Od lat nie oglądałam takich tasiemców, aż w końcu jeden mnie wciągnął bez reszty! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.