niedziela, 3 kwietnia 2016

Filmowe podsumowanie marca 2016


Cześć!

Marzec upłynął mi pod znakiem choroby. Siedząc w domu na zwolnieniu lekarskim zajęta byłam przede wszystkim oglądaniem jednego serialu.

Niestety choroba w końcu mnie dopadła. Jakoś całą zimę się trzymałam, a tu na sam koniec  zapalenie górnych dróg oddechowych i antybiotyk. W domu spędziłam tydzień, a lekarstwem okazał się również dla mnie serial "Suits". Już w ostatnim podsumowaniu o nim wspominałam, że jest jednym z lepszych jakie widziałam. Jeśli ktoś lubi Housa, a pewnie jest sporo takich osób, to spodoba mu się również ten serial. W sumie w marcu obejrzałam aż 27(!) odcinków, czyli dokończyłam sezon 1, cały 2 i rozpoczęłam 3. Jeden odcinek trwa ok. 40 minut, więc dosyć szybko to idzie. Polecam.

Jeśli chodzi o filmy to udało mi się obejrzeć pięć, choć jakoś szczególnych perełek w tym zestawieniu nie ma. Najlepszym okazał się być "Anna i Król" z 1999 roku z Jodie Foster. Przeczytałam też cztery książki, a moim obecnym planem jest uzupełnić recenzje na lubimyczytac.

Ale za to dobrze spędziłam tydzień świąteczny, bo czekały mnie różne miłe niespodzianki. Święta w tym roku były wyjątkowo udane i piękne, bo wiosenna aura w końcu się pojawiła. Przydał mi się też odpoczynek od pracy, mogłam nabrać nowych sił.
Teraz za oknem jest po prostu pięknie! Wiosna budzi przyrodę do życia, promienie cudowne rozświetlają mieszkanie, a moja sezonowa depresja odeszła sobie w siną dal. Słońce aż zachęca do wyjścia na spacer, siedząc w domu czasem aż nie mogę sobie znaleźć miejsca.
To tyle na dzisiaj. Przed nami cudowny i ciepły kwiecień. Życzę Wam i sobie, aby był udany ;)
Pozdrawiam ciepło ☀

Zachęcam również wszystkich do wzięcia udziału w moim rozdaniu książkowym
>>> link <<<

Obejrzane filmy:
1. Pakt z diabłem (2015)
2. Sekretne życie pszczół (2008)
3. Anna i Król (1999)
4. Ashby (2015)
5. Gorący pościg (2015)

Najlepszy film marca

Obejrzane seriale:



Sezon 1.
5. Bail Out
6. Tricks of the Trade
7. Play The Man
8. Identity Crisis
10. The Shelf Life
11. Rules of the Game
12. Dog Fight


Sezon 2.
1. She Knows
2. The Choice
3. Meet the New Boss
4. Discovery
5. Break Point
6. All In
7. Sucker Punch
8. Rewind
9. Asterisk
10. High Noon
11. Blind Sided
12. Blood in the Water
13. Zane Vs. Zane
14. He's Back
15. Normandy
16. War

Sezon 3.
1. The Arrangement
2. I Want You to Want Me
3. Unfinished Business
4. Conflict of Interes

5 komentarzy:

  1. Na Suits mam od dłuższego czasu chęć, kiedyś nawet chciałam zacząć oglądać, ale coś mi się pochrzaniło z tytułami i włączyłam... Białe kołnierzyki xD Swoją drogą ten serial jest nawet fajny, więc polecam :)
    Pozdrawiam
    http://castleona-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wyjątkowo dobrze posłużyła przerwa świąteczna, chociaż za Wielkanocą niespecjalnie przepadam :) Mam Suits na swojej liście, chociaż tak dużo tego wszystkiego oglądam, że nie wiem, kiedy się za to zabiorę :D Jak na razie nie bardzo mam chęć na tego typu produkcję, ale na pewno nadrobię ten serial w swoim czasie.
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie wiedziałam, że jest film Sekretne życie pszczół

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że kiedyś próbowałam obejrzeć "Anna i król", ale jednak jakoś nie lubię tego typu filmów. Ogólnie oglądam mało filmów, za to czytam dużo książek. Mój ulubiony serial to "Wspaniałe stulecie", niedawno się skończył, ale za to będzie jego kontynuacja ;)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.