poniedziałek, 21 grudnia 2015

TAG ŚWIĄTECZNY



Cześć! 
Dawno nie było u mnie na blogu tagu. Ten świąteczny, który znalazłam na yt i który pewnie krąży już od dawna,  jest treściwy, więc postanowiłam odpowiedzieć na te pytania. 
Ja w tym roku wyjątkowo czuję świąteczny klimat i już nie mogę doczekać się czwartku. W mieszkaniu mam już małą choinkę ubraną w złote, brokatowe bombki i gwiazdorki, a poza tym często słucham RMF Classic, na którym lecą przepiękne, świąteczne piosenki. Polecam jeśli ktoś lubi taką muzykę.
Tyle w ramach wstępu. Zapraszam do tagu.

1. Wolisz w święta chodzić w piżamie, czy elegancko się ubrać? 
Zdecydowanie elegancko, ale na luzie. Nie wyobrażam sobie w tak uroczyste dni chodzić w piżamie przy gościach.

2. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie, kto by to był? 
Moja mama. Ona zasłużyła na prezent najbardziej.
 
3. Czy prezenty otwierasz rano czy wieczorem w Wigilię? 
W mojej rodzinie robimy prezenty tylko dzieciom i otwierają je w wieczór wigilijny.
 
4. Czy kiedykolwiek zrobiłaś domek z piernika? 
Nie miałam takiej okazji, ale wiem jak się je robi. Może kiedyś.
 
5. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Mnóstwo banalnych, ale ważnych rzeczy. Przede wszystkim spędzać czas z rodziną, ale też oglądać filmy, czytać, no i oczywiście jeść, jeść i jeść ;)

6. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Karp przyrządzany przez moją mamę.

7. Twój ulubiony film świąteczny? 
Nie będę się tutaj silić na oryginalność, ale to zdecydowanie 'Kevin sam w domu'. Ten film ma w sobie taką dawkę świątecznej magii, że chyba nigdy się ona nie wyczerpie.  Ale z komedii świątecznych polecam też "To właśnie miłość" z 2003 roku. Świetny film, można się naprawdę pośmiać.

8. Makowiec czy sernik? 
Sernik, choć oczywiście makowiec też jem. Zjem wszystkie ciasta, które nie mają rodzynek, a akurat te często je mają w przepisie.

9. Czy kiedykolwiek ulepiłaś bałwana? 
Oczywiście, że tak! Jako dziecko na trawniku przed domem.
 
10. Co wolisz - Wigilię czy pierwszy dzień Świąt? 
Jednak wolę Wigilię, bo jest bardziej uroczysta. 

11. Białe czy kolorowe lampki choinkowe? 
Jedne i drugie. Nie potrafiłabym się tutaj zdecydować.

3 komentarze:

  1. Kevin sam w domu - klasyk :)) Ciekawe, czy kiedykolwiek jakiś inny film go zastąpi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kevina oglądam właściwie co roku w święta i zaczynam się dziwić, że ten film jeszcze mi się nie znudził :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.