piątek, 18 grudnia 2015

Co chciałabym dostać pod choinkę?

Cześć!
Święta tuż, tuż, więc z tej okazji dzisiaj taki życzeniowy post. Święty Mikołaju jesteś tam gdzieś? Właściwie to nie mam zielonego pojęcia czy Gwiazdorek lubi przeglądać książkowe blogi ;-) no, ale czemu nie? Jest ostatni weekend przed świętami, więc nawet bez wychodzenia z domu wyobrażam sobie co też się dzieje w galeriach handlowych. Szał zakupów trwa w najlepsze. Sklepy o tej porze to nie miejsce dla mnie, więc czas spędzam w domowym zaciszu- w Zaciszu Agnieszki ;)

Jeśli chodzi o prezenty jakie chciałabym dostać, to wybrałam pięć całkiem różnych rzeczy. Do zestawienia wpisałam tylko dwie książki, choć wiadomo, że mol książkowy nie pogardziłby ilością książek w  rozmiarach księgarni ;)

1. Mój ukochany Murakami. "Mężczyźni bez kobiet" to jedyna książka jakiej jeszcze nie czytałam tego autora, więc koniecznie muszę to zrobić.


2. "Cztery siostry. Utracony świat ostatnich księżniczek z rodu Romanowów". Historia tych dziewcząt fascynuje mnie od dawna, więc jestem ciekawa ile nowej wiedzy użyczyłaby mi ta książka.


3. Miękki, ciepły i milusi szlafrok z polaru z H&M. Z nim na pewno bym nie zmarzła ;) Na razie nie mam żadnego szlafroka, ale już sobie wyobrażam jak cudownie byłoby się w taki wieczorem opatulić, zaparzyć gorącą herbatę i czytać książkę...


4. U jednej z vlogerek na yt wypatrzyłam śliczną, niewielką, różową torebkę i tak mi się spodobała, że również zapragnęłam taką mieć. Niestety nie pamiętam z jakiego sklepu internetowego mam to zdjęcie, ale z tego co pamiętam była dość droga :( Czyż nie jest słodko-dziewczyńska? Chyba w przedszkolu miałam podobną ;-)


5. Ostatnio natrafiłam gdzieś na zestaw herbat w pięknym drewnianym pudełku i od razu pomyślałam, że to fajny i ciekawy na prezent dla każdego. Pachnąca i praktyczna ozdoba kuchni, a przede wszystkim codzienna propozycja różnych smaków.


Czy coś z tej listy życzeń Wam się spodobało? O jakich prezentach Wy marzycie?

5 komentarzy:

  1. Ale fajna torebka ps zostaje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam herbatę, a ten zestaw wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nigdy nie mam pomysłów na prezenty dla siebie. Łatwiej mi kupić coś komuś, niż wymyslić co ja bym chciała. Na pewno książki są podstawą prezentu świątecznego :D Co dostanę, tego nie wiem. Na pewno będzie cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny szlafrok i teraz, w tą grudniową nie-zimową pogodę, jest trochę za ciepły :) A zestaw herbat wygląda super, aż sama miałabym ochotę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o Podaruj mi miłość i Amelii - Katarzyny Michalak.
    Nie pogardziłabym też tangle teezerem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.