piątek, 17 lipca 2015

30 dni z muzyką 19. Piosenka z ulubionego albumu


19. Piosenka z ulubionego albumu

Mój ulubiony album? Zastanawiałam się nad tym bardzo długo, nawet odkładałam napisanie tego posta. Jest wiele albumów, które mi się podobają i wciąż odkrywam nowe, ale jednak postanowiłam wrócić myślami do tego pierwszego, który w całości mnie urzekł. Jest to album "Music" Madonny z 2000 roku, więc trochę lat już ma, a ja chodziłam wtedy do podstawówki :O Dostałam go na zamówiony prezent pod choinkę jeszcze w formie kasety i rzeczywiście słuchałam go później tak często, że znałam piosenki na pamięć, aż do dzisiaj. Madonna śpiewa fajne, spokojne i melodyjne utwory, które wpadają w ucho, a do tego wyraźnie wymawia słowa, więc można się przy tym uczyć angielskiego. Jedną z moich ulubionych piosenek jest "Amazing". Miłego słuchania.




4 komentarze:

  1. Nie słucham zbytnio tej wokalistki, bo to raczej nie moje klimaty. :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/07/paranoia-piotr-adach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię ten stary album Madonny, mam do niego sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja za Madonną nie przepadam i nie rozumiem je fenomenu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie, jak Insane, nie przepadam za Madonną.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.