niedziela, 28 czerwca 2015

Podsumowanie czerwca 2015


Do końca miesiąca pozostały jeszcze dwa dni, ale podsumowanie piszę dzisiaj, bo nie dosyć, że mam czas, to jeszcze wiem, że końca miesiąca nic się u mnie nie zmieni. Czerwiec to kolejny miesiąc, z którego jestem zadowolona. Przeczytałam cztery książki i obejrzałam trzynaście filmów, a więc jest całkiem dobrze. 
Co do najlepszej lektury, to raz kolejny sięgnęłam po Kinga i po raz kolejny się nie zawiodłam. Choć zakończenie "Rose Madder" średnio przypadło mi do gustu, to i tak fajnie było ponownie wczuć się w złowieszczą atmosferę jaką tworzy mistrz horroru. 
Jeśli chodzi o filmy to znowu ich liczba była spora, ale na uwagę zasługują dwa z nich. Chodzi tutaj o "Bezcenny dar" z 2006 oraz "Purpurowe skrzypce" z 1998 roku. Ten drugi odświeżyłam sobie po wielu latach i utwierdziłam się, że w przekonaniu, że film jest niesamowity. Gorąco polecam, na pewno Wam się spodoba. Dla odmiany powiem, że rozczarował mnie "Kingsman: Tajne służby" polecany przez wiele osób, ale ja nie zobaczyłam w nim nic wyjątkowego co by mi się spodobało.
Poza tym w czerwcu nie wydarzyło się nic szczególnego. W miejscu, w którym mieszkam pogoda nas ostatnio nie rozpieszczała, słońce chowało się za szaro- burymi chmurami. Ale w nadchodzącym tygodniu chyba w pełni poczujemy letnie temperatury. Zaczęły się wakacje, więc fajnie, że Ci co jeszcze chodzą do szkoły, będą mogli sobie od niej odpocząć ;) Pewnie z tej okazji będzie się też więcej działo na blogosferze.
W lipcu planuję udać się na jakieś koncerty, ale nie wiem jeszcze na jakie, bo czekam, aż ukaże się ich program. A co do czytania, będę wybierała lekkie powieści obyczajowe. Mam kilka pomysłów na recenzje i notki, więc serdecznie zapraszam w odwiedziny.
Mam nadzieję, że przed nami wspaniałe wakacje, pełne słońca, wycieczek i radości! Pozdrawiam serdecznie!

Przeczytane książki:
1. Koniec świata i Hard- boiled Wonderland
2. Dziennik powstańca
3. Idealne życie
4. Rose Madder

Najlepsza książka miesiąca
Obejrzane filmy:
1. Gorączka (1995)
2. Wielka Szóstka (2014)
3. Kingsman: Tajne służby (2014)
4. Życie jest piękne (1997)
5. Cela (2000)
6. Charlie St. Cloud (2010)
7. Zostań, jeśli kochasz (2014)
8. Między wierszami (2012)
9. Jak urodzić i nie zwariować (2012)
10. Purpurowe skrzypce (1998)
11. Bezcenny dar (2006)
12. Zbuntowana księżniczka (2008)
13. Pomiędzy miłością a nienawiścią (1993)

Najlepszy film miesiąca

11 komentarzy:

  1. Dużo filmów jak na jeden miesiąc:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju kiedy znalazłaś czas na 13 filmów :O Ja ledwo go mam na jeden. Zdarza się, że przez bardzo długi czas niczego nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo filmów obejrzałaś, ja chyba w ciągu ostatnich trzech miesięcy tyle nawet nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. King... ranyy... a ja dalej nic jego nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądałam "Kingsman" i "Jak urodzić...". A "zostań, jeśli kochasz" niedawno przeczytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar przeczytać ''Rose...''. Kingomaniaczka.
    Niezły rekord filmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile obejrzanych filmów, co najlepsze tylko o jednym słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow dużo filmów obejrzałaś:) Ja się chyba zakochałam w Eggsym z Kingsmana hehehe :) Gratuluję wyników:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo filmów widziałaś - ja w tym miesiącu mam tyły z filmami. Może w lipcu uda sie to nadrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.