środa, 3 czerwca 2015

Drugie Urodziny Bloga ^-^


Na początku czerwca mój blog obchodzi urodziny! Jestem tutaj już dwa lata i bardzo się z tego cieszę. Strona ta po drodze przeszła wiele transformacji, więc niektórzy mogą być zdezorientowani, że co chwila zmienia się nazwa albo szablon. Jestem bardzo niezdecydowaną osobą, dlatego ciągle poszukuję tego z czego będę zadowolona najbardziej. Na chwilę obecną to znalazłam i mam nadzieję, że już tak zostanie. Wiem, że zawartość bloga jest ważniejsza niż jego oprawa ;)
Oczywiście chcę się ciągle rozwijać, czytać nowe książki, oglądać więcej filmów. Mam swoje pewne cele i założenia dotyczące bloga i dążę do ich realizacji. Jak to u nas wszystkich bywa to czas bywa przeszkodą do realizacji marzeń. Żałuję, że nie mogę być tutaj częściej, ale gdy pracuje się na cały etat to ciężko jest wszystko nieraz pogodzić. 
Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej wspaniałej blogosfery. Książki i filmy to niekończąca się przygoda ;) 
Dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną!

Życzę sobie i Wam wielu pomysłów, motywacji i przede wszystkim radości z blogowania! 100 lat ^-^

I piosenka, która kojarzy mi się z moimi początkami tutaj, a odkryłam ją przypadkiem na innym blogu. Towarzyszyła mi podczas pisania moich pierwszych postów:

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wytrwania już dwa lata! Mój blog dzisiaj obchodzi półrocze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie! Życzę niegasnącej motywacji i dużoooooo wolnego czasu - na lekturę, rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Życzę, żeby tych lat było jak najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wszystkiego dobrego , oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych równie wspaniałych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :d Mój w maju miał rok i z tej okazji zorganizowałam rozdanie :) Zapraszam http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje - dwa lata to mnóstwo czasu i obyś blogowała jeszcze dłużej! A dorobiłaś się świetnego bloga :)

    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu postów i wiernych czytelników. Żałuję, że tak późno trafiłam na tego bloga.
    Życzę dużo cierpliwości, wytrwałości i oczywiście książek! :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/ezotero-corka-wiatru-anieszka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu! Oby Ci się wiodło! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.