sobota, 27 czerwca 2015

30 dni z muzyką 18. Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu


18. Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radiu 

Pewnie chodzi tutaj o mało znaną piosenkę albo w ogóle niewydaną oficjalnie, którą lubimy, ale nigdzie poza youtubem nie można jej usłyszeć, o radiu nie wspominając. Radio ma to do siebie, że  słychać ciągle to samo i czasami brakuje powiewu świeżości, a mam tu na myśli przede wszystkim dwie najpopularniejsze rozgłośnie, czyli zetkę i rmf fm. 
Ostatnio przypadkiem usłyszałam piosenkę Susanne Vega "Tom's diner", ale w mocno zmienionej wersji zaśpiewanej przez... Britney Spears przy udziale Giorgio Morodera. Szczerze powiedziawszy od razu wpadła mi w ucho i słuchałam jej na okrągło. Myślę, że mogłaby stać się radiowym hitem, ma w sobie to coś.

"Everybody's welcome, come on, come on in. Sit yourself down. The funnies never end. Love is the drug, that makes you want to drink (...)"

2 komentarze:

  1. Sama się sobie dziwię, ale ta piosenka nawet wpadła mi w ucho :D Nadawałaby się do radia!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.