sobota, 13 czerwca 2015

30 dni z muzyką 16. Piosenka, którą kiedyś lubiłam, a teraz nienawidzę


16. Piosenka, którą kiedyś lubiłam, a teraz nienawidzę 

Nie ma raczej takich piosenek, bo gust muzyczny mam już wyrobiony od wielu lat, wiem co mi się podoba, a co nie, więc pozostaję wierna swoim wyborom. Nigdy nie podążałam na sezonowymi trendami, np. za wakacyjnymi hitami. Jednak nienawiść to trochę duże słowo. Po zastanowieniu wybrałam "We Are The People" grupy Empire Of The Sun. Kiedyś był moment, że słuchałam jej na okrągło, ale przez pewne zdarzenie teraz jej nie lubię.



11 komentarzy:

  1. Myślę, że znalazłoby się kilka piosenek, które usłyszane np. w radiu podobały mi się, ale gdy słyszałam je w kółku aż mi zbrzydły :D


    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam odwrotnie. Nie podobały mi się, ale po jakimś czasie się przekonałam! :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/zbyt-krotkie-szczescie-pawe-pollak.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej takiej piosenki, którą kiedyś lubiłam a teraz już nie. Rzadko słucham na co dzień jakieś muzy. Zazwyczaj to, co leci akurat w radiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówią, że aby znienawidzić jakąś piosenkę, wystarczy ją ustawić na dzwonek budziku... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką piosenkę! W 2011 Britney Spears wydała "I wanna go" i podśpiewywałem ją sobie - wpadła mi w ucho. Ostatnio ktoś mi ją puścił i nie mogłem uwierzyć, że to ta sama piosenka co kiedyś... Brr..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam często tak, że jak coś zapętlę to aż mi się znudzi... I później nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie mialam jeszcze tak, że lubiłam piosenkę a potem ją znienawidziłam. Jak coś wpadnie mi w ucho, to słucham tego do znudzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym wymienić kilkanaście piosenek, których nienawidzę, ale wszystkie zaczynam lubić gdy atmosfera temu sprzyja ;) Zatem na nienawiść wystarczy odwyk i dobre win ;)
    PS. A ta jest całkiem miła dla ucha ;) i dobrze przy niej ubijać kotlety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też za bardzo nie mam piosenki, którą kiedyś bym uwielbiała, a teraz nienawidziła :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.