sobota, 30 maja 2015

Podsumowanie maja 2015


Kolejny udany miesiąc za mną. Maj to piękny miesiąc, więc słońce i humor dopisywały. Cieszę się również z moich osiągnięć, bo oprócz oglądania filmów, udało mi się też przeczytać kilka książek. W maju mój blog zmienił wygląd na bardziej wiosenny i z tych zmian również jestem bardzo zadowolona. Jednak najważniejszą sprawą dla mnie jest moja coraz częstsza obecność tutaj. Staram się nie zaniedbywać bloga, dlatego pilnuję żeby notki pojawiały się regularnie.

W mijającym miesiącu najlepszą książką okazało się "Przebudzenie" Kinga, od której ciężko było mi się oderwać. King jest mistrzem, a jego talent po prostu podziwiam. Moim celem jest przeczytanie jak największej liczby jego książek, bo z tą literaturą rozumiem doskonale. Jeśli chodzi o filmy to obejrzałam sobie tak od niechcenia "Jestem Bogiem" wyjątkowo w telewizji i ku mojemu zaskoczeniu naprawdę ten film mi się spodobał. Zdziwiłam się nawet, że koniec tak szybko nastąpił, bo mogłabym go oglądać dalej ;) A co do seriali oglądam tylko jeden i jest to oczywiście "Gra o tron". Sezon piąty jak na razie jest ciekawy, nie nudzę się, więc z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.

Najbliższe dni też zapowiadają się rewelacyjnie, bo idę tylko trzy dni do pracy, a później czeka mnie cztery dni laby. Oczywiście wtedy będę miała czas na buszowanie po blogosferze, więc już się na to cieszę ;)
Pozdrawiam serdecznie i udanego czerwca!

Przeczytane książki:
1. Osiemdziesiąt dni niebieskich
2. Osiemdziesiąt dni czerwonych
3. Przebudzenie
4. Haruki Murakami i muzyka słów
Najlepsza książka miesiąca
Obejrzane filmy:
1. Rain Man (1988)
2. Podniebna poczta Kiki (anime)
3. Mów mi Vincent (2014)
4. Tajemniczy świat Arrietty (anime)
5. Skyfall (2012)
6. Miasto aniołów (1998)
7. Dary Anioła: Miasto kości (2013)
8. Był sobie chłopiec (2002)
9. Samotny mężczyzna (2009)
10. Dom dusz (1993)
11. Jestem Bogiem (2011)
12. I że cię nie opuszczę (2012)
13. Carte Blanche (2014)
Najlepszy film miesiąca
Obejrzane seriale:
Gra o tron, sezon 5
5. Kill the Boy
6. Unbowed, Unbent, Unbroken
7. The Gift

12 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników! Jeśli chodzi o książki to u mnie trochę gorzej to wychodzi przez szkołę, ale nadrabiam filmami. Ostatnio zrobiłam się kinomanem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Bogiem to świetny film, ale nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że w jakiś sposób nakłania do narkotyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miesiąc, jak widzę, był obfity w ciekawe doświadczenia. Gratuluje wyników! Uwielbiam Skyfall :P

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie ''Przebudzenie'' Kinga średnio trafiło. Miało być strasznie, a strasznie w ogóle nie było. :) Dużo filmów obejrzałaś! Niektóre z nich kojarzę, ale większość muszę nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z filmów oglądałam tylko ,,Miasto kości". Cieszę się, że miesiąc maj był dla Ciebie udany :)


    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie sięgałam po Kinga. Chyba czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też King na I, ale ''Pan Mercedes'' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Pan Mercedes' też bardzo mi się podobał.

      Usuń
  8. Jestem Bogiem też mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyniki! Oglądałaś "Podniebną pocztę Kiki". Polecasz?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.