sobota, 2 maja 2015

Podsumowanie kwietnia 2015


Hej! Mam nadzieję, że kwiecień był dla Was udany, bo dla mnie nawet bardzo. Chociaż z tego co już zdążyłam zauważyć po podsumowaniach na blogach różnie to u Was było, a niektórzy muszą się na dodatek przygotowywać do matury- współczuję. Ja na szczęście egzamin dojrzałości i wszystkie inne testy mam już za sobą i nie chciałabym już wracać do czasów ślęczenia nad podręcznikami. Teraz cieszę się "wolnością" i po pracy mogę sięgnąć po książkę lub obejrzeć film i niczym się za bardzo nie przejmować ;) Oczywiście wszystkim maturzystom i studentom życzę pomyślności ^-^

A co do bloga, to wczoraj ogłosiłam wynik mojego książkowego rozdania, jednak zwyciężczyni póki co się nie odezwała (zawsze powiadamiam meilem o wygranej). Zgodnie z regulaminem na adres do wysyłki czekam 3 dni, a jeśli go nie otrzymam losuję kolejną osobę.
Zamieściłam nową stałą stronę dostępną po prawej stronie 'Obejrzane w 2015'. Postanowiłam zrobić po prostu listę podsumowującą wszystkie filmy, bo troszkę tego się uzbierało. Serdecznie zapraszam do zerknięcia i nie tylko na tę stronę, ale też na pozostałe propozycje. 
W kwietniu obejrzałam 12 filmów i trochę seriali, w tym długo wyczekiwana przeze mnie "Gra o tron". Serialem tym nadal jestem oczarowana i w sumie to cieszyłam się kiedy wyciekło do sieci kilka nadprogramowych odcinków ;) Jestem za to ciekawa co sądzicie o "Miasteczku Twin Peaks", bo muzyka w tym serialu na pewno robi wrażenie. Najlepszym filmem miesiąca był "Wolny strzelec" i nie było to dla mnie jakieś zaskoczenie, że film jest udany, bo główną rolę gra w nim Jake Gyllenhaal. Polecam, bo pomysł na ten film jest oryginalny, ciekawy i na czasie.
A co do postów, to przygotowuję notkę o moim ulubionym pisarzu Harukim Murakamim, która może pojawi się jeszcze w ten weekend, a może w następny. I to na tyle mojego podsumowania. Przed nami piękny i zielony maj, więc ten miesiąc po prostu musi być udany ;) Pozdrawiam ciepło!

Obejrzane filmy:
1. Inni (2001)
2. Kolekcjoner kości (1999)
3. Wszystko za życie (2007)
4.  Wrogowie publiczni (2009)
5. Fargo (1996)
6. Dla ciebie wszystko (2014)
7. Wolny strzelec (2014)
8. Avengers (2012)
9. Gra (1997)
10. Love, Rosie (2014)
11. Gra tajemnic (2014)
12. Chłopak z sąsiedztwa (2015)
Najlepszy film miesiąca
Obejrzane seriale: 
Miasteczko Twin Peaks (1990)
Sezon 1/ Odcinki:
1. Ślady donikąd
2. Zen, czyli sztuka łapania mordercy
3. Pogrążeni w bólu
4. Jednoręki
5. Sny Coopera
6. Czas działania
7. Ostatni wieczór

Gra o Tron
Sezon 5/ Odcinki:
1. The Wars to Come
2. The House of Black and White
3. High Sparrow
4. The Sons of the Harpy

7 komentarzy:

  1. Idziesz jak burza, świetnie!:) Gratuluję owocnego kwietnia i trochę go zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz ten wynik. A ja czekam na tekst o Murakamim. :) Na razie przeczytałam tylko jedną jego książkę ("Na południe od granicy, na zachód od słońca") i jestem ciekawa kolejnych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam z tych filmów ,,Grę tajemnic" i bardzo mi się spodobało, zwłaszcza gra Benedicta Cumberbatcha :) Powiem Ci, że dużo filmów obejrzałaś, ja chyba w tym miesiącu żadnego :D

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników!
    Osobiście z twojej listy oglądałam kilka filmów, a jeśli chodzi o serial "Gra o tron" postanowiłam najpierw przeczytać książkę i szczerze powiedziawszy ciężko mi się z nią zabrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie chciałabym wracać do czasów szkolnych. ;)

    "Twin Peaks" też niedawno sobie odświeżałam, a dziś obejrzałam czwarty odcinek "Gry o Tron", więc przynajmniej z tym serialem jestem na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki!
    U mnie w tym miesiącu jakoś lepiej z filmami niż kiedy indziej, chociaż i tak zawsze wolę sięgać po książki niż po filmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazbierałaś trochę tych filmów :)
    Ja znam tylko "Twin Peaks", ale "Strzelca" muszę koniecznie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.