czwartek, 21 maja 2015

30 dni z muzyką 17. Piosenka, którą często słyszę w radiu


17. Piosenka, którą często słyszę w radiu 

Niestety większość  piosenek, które słyszę w radiu nie trafia w moje gusta muzyczne. Dlatego też radia po prostu nie słucham. A póki co nawet go nie mam, ale w przyszłości planuję taki zakup. Jednak dzisiaj jechałam autobusem dwa razy i postanowiłam się wsłuchać co też teraz jest na topie. Nie wiem jakie to było radio, ale nie zaskoczyło mnie niczym nowym. Poniżej przedstawiam trzy piosenki, które właśnie dzisiaj słyszałam, a które znam. Napiszcie czy Wy też je słyszycie często w rozgłości radiowej ;)




 I coś co przypomniało mi dzieciństwo:


3 komentarze:

  1. Michael Jackson! Dobrze, że jeszcze go puszczają, chociaż czasami.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słucham tylko Radia Zet i z wymienionych przez Ciebie wyhaczyłam tylko "Take me to the church". :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.