piątek, 29 maja 2015

30 dni z muzyką 15. Piosenka, która mnie opisuje


Piosenka, która mnie opisuje

Troszkę przeskoczyłam kolejność w tej zabawie, także będzie nie po kolei, ale w sumie nie ma to większego znaczenia. Dzisiaj przyszedł czas na opisanie siebie w piosence. Wybrałam dwa takie utwory. 
Pierwszy to "Moje oczy są zielone" Anity Lipnickiej. Moje oczy rzeczywiście mają taki kolor, a oprócz tego banału, tekst idealnie oddaje to co myślę o świecie i życiu. Druga piosenka jest wszystkim doskonale znana i jest to "Długość dźwięku samotności" Myslovitz. Chciałam wybrać coś mniej znanego, ale po bardzo długim zastanawianiu się i szukaniu w końcu zdecydowałam się na ten klasyk. Myslovitz ma genialne teksty, mistrzowskie i myślę, że wiele osób się z nimi utożsamia. Podobnie jak śpiewa Artur Rojek ja też lubię pobyć sama i wiem, że droga, którą wybieramy jest naszym losem.
Myślę, że muzyka, której lubię słuchać odzwierciedla dobrze mój charakter. Miłego słuchania.

Gdybym miała powiedzieć co dziś myślę o świecie
Z prawą ręką na sercu tak szczerze
Powiedziałabym, że jeszcze
Jeszcze nie jest najgorzej
Chociaż czasy do życia mamy podłe

Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
Że przed nami jeszcze wiele pięknych dni

Ref.:
Moje oczy są nadal zielone
W moim oknie wciąż kwitnie nadzieja
I pełne światła są moje dłonie
Jeszcze wierzę w drugiego człowieka

Gdybym miała powiedzieć co mnie dziś najmocniej boli
Powiedziałabym, że słowa nieczułości
A gdy ktoś mnie spyta czego,
Czego się najbardziej boję
Powiem, że samotnych nocy i wojen

Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
Że przed nami jeszcze wiele pięknych dni


1 komentarz:

  1. Dogłębne słowa. Dobra piosenka.

    Dołączam, pozdrawiam
    strudelka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.