poniedziałek, 23 lutego 2015

Przegląd książkowy, czyli co będę czytać.


Wieki temu nie było u mnie zdjęć moich książkowych zdobyczy. Nie robię fotek częściej, bo jakoś nie mam tego w zwyczaju, tzn. nie jest to mój stały nawyk, ale obiecuję sobie, że to się zmieni. Recenzje na moim blogu pojawiają się bardzo sporadycznie, to chociaż pokażę od czasu do czasu przegląd tego co w ogóle czytam i jaki mam gust ;) Powyższe zdjęcie jest rezultatem wyprawy do biblioteki.

1. "Mistrz" Katarzyna Michalak- chyba ignorowałam fakt, albo też nie chciałam wiedzieć, że pani Michalak oprócz cukierkowych powieści pisze też coś z kategorii "dla dorosłych".

2. "Sekrety sióstr"- ładna okładka i tytuł zdecydowały o tym wyborze ;)

3. "Amon. Mój dziadek by mnie zastrzelił"- lubię książki o wojnie, ale nie miałam do czynienia jeszcze z taką odsłoną historii- prawdziwej relacji wnuczki zbrodniarza hitlerowskiego. Jestem jej bardzo ciekawa.

4. "Nieprzyzwoite"- wzięłam w ciemno i teraz trochę mnie martwi niska ocena na lubimyczytac.pl, na szczęście powieść nie jest długa.

5. "Kto pani to zrobił?"- mam nadzieję, że pani Agata Passent lepiej pisze niż mówi, bo słuchając jak przeprowadza wywiady w "Xięgarni" (na yt) aż czasem bolą oczy od ilości używanych przez nią "yyy" ;)

Czytaliście coś z tych książek? Za co zabrać się w pierwszej kolejności? ;)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czytać o zdobyczach książkowych, ale z Twoich żadnej nie czytałam.
    Jeśli chodzi o mnie od niedawna jestem posiadaczką ,,13 małych błękitnych kopert" i mam nadzieję, że książka będzie niezła :)
    Może jako pierwsze przeczytasz ,,Sekrety sióstr"?


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Sekrety sióstr" - też skusiła mnie okładka i tytuł, a jednak książka okazałą się dość przeciętna ;)
    Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nic więc Ci nie pomogę. Ale życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Agaty Passent zazdroszczę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego tytułu, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem od której bym zaczęła, bo wszystkie wyglądają "apetycznie" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie wkradło się jeszcze na moją półkę z Twojego stosiku, więc polecić nie mogę czegoś ciekawego. Życzę jednak przyjemnych lektur :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.