piątek, 26 grudnia 2014

★TAG CZAS DLA SIEBIE ★

Tag 'czas dla siebie' tak mi się podoba, że sama postanowiłam odpowiedzieć na poniższe pytania ;)

1. Co czytasz lub oglądasz, gdy masz czas dla siebie?
W tej chwili mam rozpoczętych kilka książek, jedną z nich jest np. "Ciemna liczba", którą gdy skończę, prawdopodobnie będzie do wygrania w moim konkursie. 
A co do oglądania, to oczywiście oglądam masę filmów, które wynajduję na filmweb.pl, bądź wybieram z waszych polecanek na blogach.

2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie?
W dżinsach po domu i moim ulubionym ostatnio beżowym swetrze na zimę. Nie chodzę w piżamie i dresach.

3. Jakich kosmetyków używasz podczas czasu dla siebie?
Nie używam nic specjalnego, żadnych maseczek na twarz, odżywek do włosów itp., bo i tak stan mojej skóry czy włosów radykalnie się od nich nie poprawi, więc szkoda mi na to czasu.

4. Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci na tę chwilę?
Jest to lakier z Golden Rose o nr 67. Ma piękny kolor, wygodny, płaski pędzelek i co najważniejsze- utrzymuje się na moich paznokciach 5 dni, więc kiedy chodzę do pracy nie muszę się nimi przejmować.

5. Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie?
Czarną herbatę, kawę rozpuszczalną z mlekiem, bądź jakiś sok czy wodę.

6. Twoja ulubiona ostatnio świeczka?
Choć nie palę często świeczek, to jednak w tym roku wyjątkowo upolowałam na promocji w rossmanie świecę glade.  Jest to świeca o zapachu rozgrzewających aromatycznych przypraw: cynamonu, gałki muszkatołowej, kardamonu i anyżu gwiaździstego. Zapalam ją tylko na chwilę, a w pokoju już unosi się świąteczny aromat.


7. Czy spędzasz czas dla siebie poza domem?
Raczej nie. Nie ma to jak odpoczynek w domciu ;)

8. Czy poszłabyś do kina sama?
Oczywiście, że tak. Wręcz wolę sama chodzić do kina niż z kimś.  

9. Ulubiony sklep online?
Nie lubię robić zakupów online, ponieważ już parę razy się na tym nacięłam na allegro. Zamawiałam sobie ubrania, a zdarzało się, że przychodziły do mnie kompletnie inne ciuchy. Ze zwracaniem takich rzeczy jest tylko kłopot i wydatek, więc nie zaprzątam już sobie głowy zakupami online, tym bardziej, że w sklepach stacjonarnych jest jeszcze większy wybór i nie kupujemy kota w worku.

10. Coś do dodania. 
Jest fajnie ;)) Żyć, nie umierać ;D

3 komentarze:

  1. Ładny kolor tego lakieru:) Co do samotnego wypadu do kina. Jakoś nie potrafię się przekonać, ale np do teatru również czasem wolę pójść sama:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na TAG :) ja za to kupuję bardzo dużo przez internet, szczególnie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z Golden Rose są najlepsze! Osobiście wole edycję tych okrągłych buteleczek, jakoś bardziej odpowiada mi pędzelek, ale te też nie są złe. A sam TAG ciekawy, nie widziałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.