niedziela, 21 grudnia 2014

Moje plany czytelnicze na rok 2015

Hej!
Do rozpoczęcia Nowego Roku zostało już niewiele czasu, dlatego też  postanowiłam przemyśleć swoje zamiary czytelnicze, bądź też inaczej mówiąc- wyzwania. Tym razem wpadłam na pomysł żeby stworzyć listę autorów, których koniecznie muszę poznać czytając choć jedną ich książkę. W większości są to pisarze bardzo popularni i znani nie tylko wśród dobrze zaznajomionych w książkowe tajniki blogerów, ale również wśród osób, które tylko okazyjnie sięgają po lekturę, dlatego też wstyd mi trochę, że ich nie znam. Nie mam problemów z wypełnianiem swoich wyzwań, a to na tle moich wcześniejszych jest dosyć łatwe (albo tylko tak mi się wydaje). Jedyną przeszkodą może okazać się zdobycie niektórych książek tych autorów, bo trzeba na nie czekać kilka miesięcy w bibliotece.
A więc życzę sobie powodzenia w tym wyzwaniu ;) Pozdrawiam!


Lista pisarzy:
1. Charlotte Link
2. Jo Nesbø
3. John Green
4. Sylvia Day
5. Agatha Christie
6. Joanna Chmielewska
7. Stieg Larsson
8. Philippa Gregory
9. Nicholas Sparks
10. Andrzej Pilipiuk

15 komentarzy:

  1. Charlotte Link i John Green są także na mojej liście autorów do poznania.Życzę Ci już teraz, by udało Ci się zrealizować swoje postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też życzę CI powiedzenia! Oby Ci się udało ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To śmieszne, bo tak jak Ty, na mojej liście znalazłby się pan Sparks, którego znam od lat ze słuchu i okładek, ale nigdy nie przeczytałam ani jednej jego książki. Chciałabym kiedyś to zmienić.
    Powodzenia w czytaniu. :)
    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia! I z niecierpliwością czekam na recenzje książek niektórych autorów :)
    www.rozdzial5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nesbo i Christie - czeka Cię dobry rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję zrobić sobie takie czytelnicze plany ale jeszcze nie przemyślałam jakie. Twoje są dość rozbieżne gatunkowo;)

    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatha Christie- polecam, polecam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia ! :) Ja stawiam bardziej na polskich autorów: Bonda, Tokarczuk, Stasiuk itd.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam jedną książkę Ch.Link, serię S.Day o Gideonie Crossie, 2/3 serii Millenium S.Larssona i jedną książką N.Sparksa :) Największe wrażenie wywarł na mnie Larsson :) W planach mam J.Nesbø, J.Chmielewską i A.Christie - cała trójka znalazła się na mojej liście TOP 10 popularnych autorów, których jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Larsson i Sparks to świetni autorzy, cieszę się, że sięgnęłam po ich książki :) Też muszę w końcu poznać twórczość Agaty Christie, bo to legenda, a ja jeszcze nic od niej nie czytałam. Ja w 2015 podejmuję takie wyzwanie : http://www.kiep.pl/img43/2014/12/19/549391a96749f.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w postanowieniach! Greena polecam, Day też, a z resztą u mnie różnie bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie z mojej strony życzę Ci realizacji tych wszystkich panów i polecam Ci książki Christie.
    Oraz miło mi Ciebie poinformować o tym, że zaobserwowałam Twojego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe wyzwanie. Samemu dla siebie...
    W moich planach na 2015 jest również Link i Christie. Czytałam "Upiory' Nesbo i bardzo mi się podobały, Sparksa uwielbiam , a do Greena nic nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.