niedziela, 23 listopada 2014

Przypominajka konkursowa

Przypominam, że jeszcze tylko przez tydzień można zgłaszać się do listopadowej tury mojego rozdania. Konkurs zakończę trochę szybciej ze względu na to, że w tygodniu nie będę miała dostępu do internetu. Dlatego też wyniki podam w następną niedzielę w południe i mam nadzieję, że zwycięzca poda mi adres do wysyłki jeszcze tego samego dnia żebym w poniedziałek mogła pójść na pocztę. 
Tym razem do wyboru macie osiem książek i myślę, że każdy znajdzie coś tam dla siebie.

Po kliknięciu w obrazek przeniesiecie się na stronę rozdania. Regulamin oraz lista dotychczasowych zwycięzców jest dostępna w zakładce 'Mój konkurs'. Powodzenia :)

http://zaciszeagnieszki.blogspot.com/2014/11/ksiazkowe-rozdanie-listopad.html

2 komentarze:

  1. Ja sama spasuję, bo mam moją biblioteczkę wypełnioną po brzegi, ale polecę ten konkurs moim znajomym. Może ktoś będzie chętny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana szablonu? Jak najbardziej na plus! :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.