środa, 1 października 2014

Wyniki rozdania wrześniowego

Witam serdecznie. Dzisiaj przyszedł czas na ogłoszenie wyników wrześniowej edycji rozdania książkowego. Zgłosiło się aż 57 osób! Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję. Cieszę się, że jest Was coraz więcej.

Wyłonienie zwycięzcy jak zawsze następuje w drodze losowania. Nie korzystam z dostępnych w internecie generatorów liczb, bo chcę żeby wybrał człowiek, a nie maszyna, dlatego pytam o liczbę kogoś w pobliżu. I dzisiaj od koleżanki usłyszałam liczbę... 39! Jako 39 zgłosiła się Wiola. Moje gratulacje. Niestety w zgłoszeniu nie było adresu email, którego nie znalazłam również na blogu Wioli. Na szczęście po małych poszukiwaniach udało się ;)

I mała niespodzianka. Z okazji tego, że było Was tak dużo, postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę. Tym razem nie było żadnego losowania, po prostu wybrałam osobę, która jako jedyna zgłosiła się po dany tytuł. Tylko Joasia z Antykwariatu z ciekawą książką chciała otrzymać wiersze K.K. Baczyńskiego, więc je dostanie. Gratulacje.

6 komentarzy:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.