niedziela, 12 października 2014

30 dni z muzyką. 2. Najbardziej nielubiana piosenka


Najbardziej nielubiana piosenka

Niestety, ale obawiam się, że piosenek, których nie lubię jest chyba więcej niż tych lubianych. Pewnie jest tak dlatego, że mam już wykreowany od dziecka swój gust muzyczny i jestem pod tym względem wymagająca. 
Mnóstwo ludzi słucha po prostu tego "co leci" w radiu, a dla mnie radio jest złem koniecznym gdzieś w poczekalni, w autobusie, czy samochodzie. Swego czasu byłam zmuszona do słuchania radia Zet przez 8 godzin pracy i moja głowa pękała, gdy po raz 50 jednego dnia słyszałam w kółko puszczaną piosenkę Kasi Kowalskiej, Piaska czy Kombi. To była dla mnie prawdziwa katorga.

Ale przechodząc do sedna sprawy. Pierwszą piosenką, która przychodzi mi na myśl będzie "Waka Waka" Shakiry. Nie przepadam za Shakirą i jej piłkarskimi piosenkami.


Z polskich wykonawców najbardziej nie lubię Tatiany Okupnik. Pamiętam, że gdy pierwszy raz ją usłyszałam wiele lat temu myślałam, że robi sobie jakieś żarty naśladując głos... żaby. Okupnik jak dla mnie ma najbrzydszą kobiecą barwę głosu jaką słyszałam. A wykonanie utworu, który prezentuję poniżej tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że wokalistka z niej bardzo słaba. Tym gorzej dla niej, że próbowała swoich sił w byciu jurorką.


I tu małe zaskoczenie, bo pewnie większość z Was jest fanami Adele. Ja akurat nie przepadam za jej wysokim zawodzeniem. Mimo, że niewątpliwie ma wielki talent to, gdy ją słyszę zaczyna mnie boleć głowa. Może po prostu Adele szybko się nudzi i ma się ochotę jak najprędzej włączyć stop ;)

 
 

11 komentarzy:

  1. O tak, jestem mega zaskoczona :) Przede wszystkim wyborem Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja nie przepadam za czymś, co lubi spora większość. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Adele mnie zaskoczyłas. Ja lubię jej od czasu do czasu posłuchać, ale muszę mieć odpowiedni nastrój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo zdziwiona umieszczeniem tutaj tej artystki. Nie mniej jednak każdy ma swój gust ;-)

      Usuń
  4. Akurat tych wszystkich piosenek nie lubię, bo mam inny gust muzyczny, ale Adele kiedys słuchałam i czasami fajnie powrócić do jej pisoenek, bo przypominają mi sie wtedy stare dobre czasy, które juz nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię piosenkę Shakiry :) Piosenki, których nie lubię to większość hitów, w których mało jej tekstu...

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię tę piosenkę Shakiry, a zwłaszcza lubię przy niej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że Adele nie przypadła ci do gustu, bo bardzo lubię jej twórczość :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z polskich wokalistek nie lubię Justyny Steczkowskiej, nie dociera do mnie jej muzyka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.