środa, 17 września 2014

Wyzwanie filmowe 52 zakończone sukcesem!

Hej, Cześć! Witam Was bardzo serdecznie (takie powitanie stosuje jedna z youtubowiczek ;) 
Chciałam Wam się dzisiaj trochę pochwalić ;) Powodem mojego sukcesu jest zakończenie wyzwania filmowego, który podjęłam z początkiem roku. W ubiegłym roku chciałam przeczytać 52 książki i udało mi się to z nawiązką, a w tym wyzwaniu książki zastąpiłam filmami. Na chwilę obecną już z jednym filmem jestem do przodu i lista ta do końca roku jest nadal otwarta. 
Oto pełne zestawienie obejrzanych filmów w 2014: link. Natomiast moje oceny poszczególnych tytułów można zobaczyć na filmweb. Jeśli macie tam konto to serdecznie zapraszam do znajomych.
Z tej okazji postanowiłam wytypować pięć najlepszych i najgorszych filmów moim zdaniem (kolejność przypadkowa). Jestem ciekawa czy się ze mną zgodzicie.
Złota piątka:


Pięć najsłabszych filmów:


9 komentarzy:

  1. Ja na filmwebie mam do obejrzenia 160 filmów, oglądam ale inne też wpadają do obejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam czas na miłość i według mnie jest to jeden z lepszych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ted był rzeczywiście słaby i żałosny. Naprawdę marny film...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach film o Grace Kelly, szkoda, że jest u ciebie w najsłabszej piątce... Oglądałam "Zodiak" i "Czas na miłość" - oba filmy świetne :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie film o Grace nie był zły, ale przeszkadzały mi trupie oczy Nicole Kidman i nadmiar polityki ;)

      Usuń
  5. Kojarzę tylko Zodiaka i potwierdzam, że jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Miasto gniewu' to jeden z filmów mojej życiowej top10. Ted również mnie rozbawił i wydaje mi się być przyjemną weekendową komedyjką.
    'Zodiak' to naprawdę film godny polecenia, tak samo 'Czas na miłość'.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zodiak" i "Medicus" są świetne! ;) Dziwi mnie troszke "Joe Black" w tym miejscu, ale tylko troszeczkę. :) A ja lubię wszystko w czym występuje Hopkins, wiec... ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.