poniedziałek, 29 września 2014

Podsumowanie września

Ostatnimi czasy w moich upodobaniach nastąpił zwrot z czytania książek na oglądanie filmów, co doskonale widać w poniższym zestawieniu. Myślę, że przyczyna tego tkwi po części w tym, że nie mogę jakoś natrafić na coś co by mnie naprawdę wciągnęło. Odchodzę trochę od powieści, a staram się sięgać po biografie, bo to one wnoszą najwięcej wiedzy do czytelniczego świata. Podziwiam tych, którzy mogą bez przerwy czytać duże ilości książek, bo u mnie wyraźnie widać wahania i spadki. Ale nie martwię się tym, bo jesienna aura sprzyja siedzeniu w kocu z książką w ręku ;) 
Pozdrawiam!


Przeczytane książki:
1. Kocham Nowy Jork
2. Koszmarne przebudzenie
3. Kora, Kora. A planety szaleją ✩najlepsza książka miesiąca

Obejrzane filmy:
1. Diana
2. Diabelska przełęcz ✩ najlepszy film miesiąca
3. Przetrwać w Nowym Jorku
4. Wilk z Wall Street
5. Kapitan Phillips
6. W pogoni za szczęściem
7. Wielki Gatsby
8. Jak zostać królem
9. Dziewczyna z perłą
10. Jobs
11. Droga do zapomnienia

7 komentarzy:

  1. W tym miesiącu też obejrzałam Diabelską przełęcz. Mocny film, zapadający w pamięci i też uważam go za najlepszy film tego miesiąca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że się tak zgadzamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam dalej do filmów nie umiem się zebrać. Planowałam, żeby obejrzeć w końcu "Wilka z Wall Street" i "Wielkiego Gatsby'ego", ale... jeszcze mi to nie wyszło. Za to z wymienionych przez Ciebie filmów widziałam "Jak zostać królem" i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też sporo filmów oglądałam ;) mam na oku jeszcze więcej pozycji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym miesiącu więcej przeczytałam, niż obejrzałam. Chociaż jakby doliczyć odcinki różnych seriali to na pewno więcej obejrzałam :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo lubię książkę Kory :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.