sobota, 30 sierpnia 2014

Podsumowanie sierpnia

Ostatni dzień miesiąca jest dopiero jutro, ale z uwagi na to, że na mojej liście już nic nowego się nie znajdzie, to postanowiłam zrobić podsumowanie dzisiaj. 

Sierpień był jednym z moich lepszych miesięcy w roku pod względem kulturowym. Po lipcowej klęsce spowodowanej upałami i wakacyjnym wyjazdem, w tym miesiącu nastąpiły prawdziwe żniwa. W moje ręce trafiły naprawdę wspaniałe książki, w szczególności biografia Haliny Poświatowskiej, która mnie po prostu oczarowała. Co do filmów, to jestem krytycznym widzem, więc np. film "Ted" uważam za całkowitą porażkę. Moje wyzwanie filmowe dobiega już końca, bo został mi już tylko do obejrzenia jeden film do magicznej liczby 52.

To tyle jeśli chodzi o mój wyjątkowo udany sierpień. Życzę Wam i sobie jeszcze trochę słońca na te ostatnie wakacyjne chwile. 
Pozdrawiam


Przeczytane książki:
1. Przygoda z owcą
2. Autobiografia Stalina
3. Christiane F. Życie mimo wszystko
4. Dziewczyny wojenne
5. Kobieta ze znamieniem
6. Tysiąc dni w Wenecji
7. Uparte serce. Biografia Poświatowskiej ✩najlepsza książka miesiąca
8. Z innej bajki

Obejrzane filmy:
1. Hrabina
2. Plan doskonały
3. Aż poleje się krew
4. Powrót do Garden State
5. Ted
6. Dziewczyna w czerwonej pelerynie
7. Sucker Punch
8. Szkoła uczuć
9. Joe Black
10. Adwokat diabła ✩ najlepszy film miesiąca
11. Piraci z Karaibów/ Klątwa Czarnej Perły
12. Pulp Fiction

6 komentarzy:

  1. Imponujące wyniki. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przeczytałabym biografię Haliny Poświatowskiej. Muszę aż sobie zapisać tytuł:) Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Ja ostatnio jestem bardziej serialowa niż filmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać "Dziewczyny wojenne". Tez oglądałam "Szkołę uczuć" i bardzo mi się film podobał. Świetny wyciskacz łez...
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, czytelne podsumowanie :) U mnie bardzo cieniutko w tym miesiacu. 3 ksiażki i 3 filmy.
    Chetnie zaobserwuje Twojego bloga.
    No i jeszcze przejrzę sobie te filmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknych wyników! :)
    Większość filmów widziałam. Najlepiej wspominam "Adwokata diabła", "Szkołę uczuć" i "Plan doskonały".

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.