niedziela, 24 sierpnia 2014

Nowy wygląd bloga+ kilka informacji

Hej! 
Ja Agnieszka, najbardziej niezdecydowana osoba w całej blogosferze, znowu postanowiłam zmienić szablon bloga. Poprzedni wakacyjny look był tylko na okres lata, a teraz kiedy pogoda płata figla, nagłówek z dziewczyną wędrującą w słońcu troszkę przestał być aktualny. Mam nadzieję, że tak jak jest teraz Wam się podoba, choć na zimę znowu mnie podkusi i zmienię szablon ;)

Sierpień powoli dobiega końca i tym razem zrobię notkę podsumowującą ten miesiąc, bo w ubiegłym niestety takie zdarzenie nie miało miejsca. Obejrzałam mnóstwo filmów (co jest związane z moim wyzwaniem filmowym 52) i przeczytałam kilka książek, więc będę miała o czym pisać. Może również napiszę kilka recenzji, bo ostatnio coś je zaniedbuję.
A jeśli już jestem przy filmach, chcę wspomnieć, że mam swoje konto na filmweb.pl o tu i jeśli również tam jesteście to serdecznie zapraszam do grona znajomych. Zależy mi na tym, bo jestem ciekawa jakie filmy oglądacie i czy macie coś do polecenia.

Przypominam również, że został już tylko tydzień do zakończenia mojego konkursu w odsłonie sierpniowej, więc jak ktoś się jeszcze nie zapisał to przekierowuję tutaj. Do edycji wrześniowej dojdzie jedna fajna książka, zasady są banalne, także naprawdę warto!

Pozdrawiam serdecznie!  


8 komentarzy:

  1. Dopiero dziś odkryłam Twojego bloga. Wchodzę ponownie, a tu takie zmiany. Myślę, że będę zaglądać częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję za odwiedziny i Pozdrawiam ^-^

      Usuń
  2. Jest tak...świeżo;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem inaczej tu u Ciebie... tak jakoś nieswojo mi na początku było, bo już zdążyłam się przyzwyczaić do poprzedniego wyglądu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się szablon, taki zupełnie inny, nietypowy i oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak przedtem wyglądał blog, ale ten wygląd bardzo mi się podoba. Niestety konta na filmweb.pl nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie tu u Ciebie :)
    Niestety nie posiadam konta na filmweb'ie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.