czwartek, 12 czerwca 2014

Troszkę spóźnione Pierwsze Urodziny Bloga ;)

Byłam prawie pewna, że bloga założyłam jakoś w lipcu ubiegłego roku. Tymczasem zajrzałam do archiwum i okazało się, że pierwszy post datowany jest na 1 czerwca. Stąd właśnie spóźnione urodziny o dobry tydzień. Ale to nic ;) Nie przywiązuję szczególnej uwagi do obchodzenia rocznic i pamiętania dat. Z tej okazji miałam w planach zorganizowanie jakiegoś konkursu, ale dopiero co ogłosiłam wyniki ostatniego, więc z kolejnym troszkę poczekam.

Mój blog przechodził przez ten rok wiele zmian. Na początku nosił nazwę Oaza Spokoju, ale z różnych przyczyn postanowiłam ją zmienić, a w moim avatarku widniał Totoro. Obecnie też powróciłam do starego szablonu, ale po drodze zmieniałam go kilka dobrych razy. Niestety doszło też do tego, że przez dłuższy czas prawie w ogóle go porzuciłam. Za to w te wakacje poświęcę się Zaciszu w 100%, ponieważ nie będę już obciążona studiowaniem. Pamiętam jak rok temu przeglądając książkowe blogi z wakacyjnych nudów, również zapragnęłam stworzyć swoje miejsce do dzielenia się pasją, ale też móc odwiedzać i komentować wpisy tylu świetnych blogerów. Oby nasza wspólna zabawa trwała jak najdłużej!

Życzę sobie i Wam wielu pomysłów, motywacji i przede wszystkim radości z blogowania!
Pozdrawiam 



14 komentarzy:

  1. Gratuluję! :)

    PS. calkiem niedawno miałam to zdjęcie z balonami w awatarze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat mam ochotę życzyć :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przywiązuję szczególnej uwagi do obchodzenia rocznic i pamiętania dat, dlatego u mnie nie ma postów z tym związanych. Niemniej jednak gratuluje tobie 1 blogowej rocznicy i życzę dużo energii i zapału w dalszym rozwijaniu swojej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego więc najlepszego z okazji rocznicy i wielu jeszcze lat udanego i owocnego blogowania życzę ;)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i bywaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owocnego blogowania na kolejne (oby jak najdłuższe) lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Wszystkiego naj, na, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozostaje mi życzyć więcej czasu na blogowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości i cierpliwości na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego, niech blogowanie będzie źródłem Twojej radości

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych, szczęśliwych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje i życzę spelnienia blogowych ambicji!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.