niedziela, 1 czerwca 2014

Podsumowanie maja 2014

I znowu nadszedł czas na podsumowanie. Maj uważam za miesiąc udany pod względem przeczytanych książek i obejrzanych filmów. Bardzo lubię kino azjatyckie, w szczególności koreańskie, więc jeśli ktoś również w takim gustuje, zapraszam na tę stronkę: lista dram i filmów. Przypominam również o moim konkursie.


Przeczytane książki:
1. Ocalone z Titanica
2. Herbaciarnia Madeline
3. Czarna bezgwiezdna noc ✩ najlepsza książka miesiąca
4. Słuchaj pieśni wiatru / Flipper roku 1973
5. Samotność liczb pierwszych

Obejrzane filmy:
1. Good bye Lenin
2. Grobowiec świetlików
3. Przed zachodem słońca
4. Ostatnia piosenka
5. Hello My Love
6. Lekcja zła
7. Ghost/ Uwierzyć w ducha
8. Zabij dla mnie
9. Sunny
10. Medicus ✩ najlepszy film miesiąca
11. Porwana: w poszukiwaniu Sophie Parker
12. Grace księżna Monaco




6 komentarzy:

  1. Z prezentowanych książek kojarzę tylko "Ocalone z Titanica":) Pamiętam nawet doskonale Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znany mi jest tylko Ghost, który to film oglądałam kilka razy,a piosenkę z niego bardzo lubię słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze się odezwałaś, bo dziwiłam się co też się stało z Oazą Rozalii :) dobrze znów być u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam nazwę bloga, ale nadal tutaj jestem ;))

      Usuń
  4. Widzę, że obejrzałaś Grace. Księżną Monako. I jak twoje wrażenia? Ja jestem bezpośrednio po lekturze, ale szczerze Ci powiem, że tak średnio mi ta Kidman pasuje do roli Grace...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film nudny, bo o polityce, a Kidman to taki botoksowy potworek ;))

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.