piątek, 6 czerwca 2014

Jakim jestem czytelnikiem?

Postanowiłam wziąć udział w popularnej ostatnio zabawie blogowej- Jakim jestem czytelnikiem? Myślę, że 10 punktów to taka optymalna liczba, a żeby specjalnie się nie rozwodzić, będą krótkie i treściwe ;)


1. Zdecydowanie najczęściej wypożyczam książki z biblioteki. Jeżdżę do niej średnio tak dwa razy w miesiącu. Kupuję tylko takie, które wiem, że mi się spodobają, czyli Murakamiego. Marzę o całej jego kolekcji.

2. Nie czytam jednej książki więcej niż jeden raz, bo uważam za stratę czasu powracanie do książek, które już się zna mimo, że się spodobały. Jest tyle do czytania, że i tak życia nie starczy.

3. Nie przepadam za fantastyką, bo lubię to co jest prawdziwe i realne.

4. Przez całą swoją edukację przeczytałam wszystkie lektury szkolne, z wyjątkiem jednej w gimnazjum i zamiast jak wszyscy posłużyć się streszczeniem, to uczciwie przyznałam się do nie przeczytania za co oczywiście dostałam adekwatną ocenę.

5. Nie czytam poezji, jednak mam jeden ulubiony wiersz ks. Jana Twardowskiego, do którego lubię wracać. Za to uwielbiam teksty piosenek, mam nawet jeden ulubiony, zespołu Stare Dobre Małżeństwo.

6. Nawet jeśli książka nie bardzo mi się podoba, próbuję się z nią przemęczyć do końca, co uczy cierpliwości ;)

7. Uwielbiam brać udział w konkursach blogowych, jak i sama je organizować. Tak raz na rok uda mi się coś wygrać ;)

8. Czasami czytam w autobusie w drodze dokądś, jednak później stwierdzam, że niewiele z tego pojęłam przez hałas i rozmowy innych.

9. Często, ale nie codziennie czytam w łóżku przed snem.

10. Zdarza się nierzadko, że zakończenie albo samo zachowanie bohaterów mnie rozczarowuje, ale nie pozostaje nic innego jak pogodzenie się z tym faktem ;)

2 komentarze:

  1. Także muszę przeczytać książkę do końca, nawet jeżeli mnie nudzi. Muszę mieć ciszę kiedy czytam. Także nie przepadam za czytaniem poezji, a co najśmieszniejsze uwielbiam słuchać poezji śpiewanej, Stare Dobre Małżeństwo znam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo zgadzam się z drugim punktem xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.