piątek, 2 maja 2014

Niekosmetyczne podsumowanie kwietnia

Koniec zmian i zamętu, ponieważ zmieniłam nazwę bloga z 3xK na Zacisze Agnieszki, a kiedyś może jeszcze ktoś pamięta mój blog nosił nazwę Oaza Spokoju. Na razie dosyć z tym, więc Zacisze Agnieszki pozostanie na długo. Uwielbiam zmiany, zarówno w nazwach jak i w wyglądzie szablonu, dlatego ciężko jest mi się zdecydować na coś na dłużej. Wiem, że powinnam popracować nie nad szatą graficzną, ale nad częstotliwością pisania. To się raczej nie poprawi, dopóki nie zakończę w roku studenckiego, bo nie potrafię się w pełni poświęcić blogowaniu i studiowaniu. Albo jedno, albo drugie ;)

W kwietniu dalej walczę z Wyzwaniem obejrzenia 52 filmów w rok ;) Moje postępy można zobaczyć tutaj: klik. Wybieram sobie filmy z tej listy 100 najlepszych filmów dekady. Dwie pieczenie na jednym ogniu, można by rzec ;)
Na koniec chcę życzyć Wszystkim udanego maja! Oby był owocny w czytanie książek i oglądanie filmów. Pozdrawiam ciepło ;)


Obejrzane filmy:
1. Autor widmo
2. Supersamiec
3. Watchmen Strażnicy
4. Iniemamocni
5. Zabawy z bronią
6. W stronę morza
7. Mała miss
8. Moon
9. Małe dzieci najlepszy film miesiąca


Przeczytane książki:
1. Ostatnie rozdanie- Wiesław Myśliwski
2. Uśpienie- Marta Zaborowska
3. Ręka mistrza- Stephen King najlepsza książka miesiąca



5 komentarzy:

  1. Widzę, że bardzo filmowy miesiąc! Zazdroszczę, bo u mnie oglądanie filmów ostatnio kuleje ;/

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://kulturka-maialis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie tak dawno, w lutym przeczytałam trzy książki:-) ostatnio trochę zaniedbałam czytanie ale na pewno się poprawię:-) pozdrawiam i obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe takie filmowe wyzwanie :) Ja powinnam zrobić takie z książkami, ale chyba na razie nie znalazłabym na nie czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej liście :) Wiele z niej juz mam obejrzane ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stephen King jak zwykle the best :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.