sobota, 17 maja 2014

Książkowy konkurs #7

To już siódmy konkurs na moim blogu. Może wiecie, a może nie, że nie jestem typem chomika i nie składuję książek, nie mogąc się z nimi rozstać. Nigdy nie czytam dwa razy tej samej książki, a biblioteczka niepotrzebnie się tylko kurzy. Oczywiście mam kilka swoich ulubionych, które chcę zachować dla siebie, jednak największą radość sprawia mi dzielenie się z Wami.

Tym razem do wygrania jest powieść Marka Haltera "Sefora", moim zdaniem mało znanego pisarza, a szkoda bo "Seforę" uważam za świetną książkę. Co trzeba zrobić żeby wziąć udział w konkursie? Wystarczy jak zawsze się zgłosić i być moim publicznym obserwatorem. Tylko tyle. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania. Zgłoszenia proszę zamieścić pod tym postem. Będzie mi bardzo miło, jeśli zamieścicie u siebie baner konkursowy.


Zasady:
  1. Konkurs trwa od 18.05.2014 do 08.06.2014 roku.
  2. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 11.06.2014 roku.
  3. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 3 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  4. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  5. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski.

36 komentarzy:

  1. W takim razie, zgłaszam się :)
    mój e-mail to: joasia.jag@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obserwuję od dawna jako: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Baner u mnie na blogu w zakładce: Wasze konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam.
    Obserwuję jako awiola.
    e-mail: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako lotusflower.
    mail: elaluczkow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie się zgłaszam :)
    Obserwuję jako: Katarzyna Meres.
    mail: kate.meres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z przyjemnością :)
    obserwuję jako: madziusia
    mail: magda.ciukaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością zgłaszam się ;)
    lustro.rzeczywistosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Klaudia kowalczyk
    mail: obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Aleksnadra
    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako AnnRK
    kaariokaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Kornelia Pikulik-Czyż
    korcimnieczytanie@gmail.com
    Banerek zaraz wrzucę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zgłaszam :)
    martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako neeefericit
    neeefericit@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja się zgłaszam :)
    recenzje.ami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    Obs. jako: villemo
    justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :)
    joannahandmade2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Sia a
    e-mail: mysia186@interia.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Za każdym razem z ogromną przyjemnością powiększam moją już obfitą książkową kolekcję, więc po prostu nie mogłabym nie spróbować "powalczyć" i o tę książkę :) Czekam na wyniki z niecierpliwością :)

    messsinspirations@gmail.com

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Obserwuję : Aniela M
    e-mail: nadamagdamus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam książki, więc zgłaszam się, jednocześnie obserwuję bloga publicznie. No i pozdrawia gorąco;)
    moszczedlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    E-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Patrycja Ostrowska
    patrycja.ostrowska@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Mól książkowy z przyjemnością się zgłasza:)
    Obserwuję jako: Renata Ciosek
    renata-ciosek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. nie udało mi sie zamieścić poprzdeniego komentarza :0 zgłaszam się do zabawy, książka to coś co lubię robić w wolnym czasie ( obok szydełka i drutów)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: brisingr M
    brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do rozdania z przyjemnością, Agnieszko! :)
    Obserwuję jako Anna Stefańska
    Mój mail: a.stefanska6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako Strefa Czytania.
    Mój e-mail : strefaczytania@gmail.com

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i z przyjemnością poznam tego autora;]
    kastorm4@wp.pl A obserwuję jako Anita M
    Banerek u mnie http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako nieidentyczna!
    zuniek@onet.pl

    Ps. Chciałabym także zaprosić Cię do mojej rozdawajki
    - http://nieidentyczne-polki.blogspot.com/2014/05/porzadki-na-nieidentycznych-pokach.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    E-mail: niunia3_17@o2.pl
    banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się !
    Obserwuję, jako : Kajka
    kajkams@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.