środa, 12 marca 2014

Wyzwanie filmowe 2014

Ogólnie podjęcie wyzwania nie jest dla mnie nowością, ponieważ w ubiegłym roku podpatrzyłam od innych blogerów pomysł przeczytania 52 książek w rok. Udało mi się to nawet z nawiązką, ponieważ uwielbiam czytać. Dlatego już wiem jakie może być to motywujące i zachęca do działania i nie poddawania się. Teraz chcę spróbować czegoś innego, dlatego podejmuję się wyzwania obejrzenia 52 filmów w rok.

Jak do tej pory na swoją listę mogę wpisać 7 filmów i na chwilę obecną jest to dosyć mało w porównaniu do 52, ale jest jeszcze przecież bardzo dużo czasu. Chociaż wydaje się, że obejrzenie jednego filmu na tydzień nie jest jakimś szczególnym problemem. Przeczytanie książki zajmuje nieporównywalnie więcej czasu. Mam nadzieję, że mi się uda i chcę również Was do tego namówić. Moje postępy będę zamieszczać w zakładce 'Wyzwania filmowe 2014' po prawej stronie. Pewnie z czasem będę również opisywać swoje wrażenia po obejrzeniu jakiegoś tytułu.
Jestem ciekawa jakie są Wasze ububione filmy i co byście mi poleciły do obejrzenia.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.