wtorek, 18 marca 2014

Wyniki konkursu książkowego.

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom mojego konkursu, łącznie zgłosiły się 23 osoby. W przyszłości na pewno jakieś konkursy się odbędą, więc zapraszam do śledzenia mojego bloga. Bardzo lubię organizować takie rozdania, sprawia mi to dużą frajdę, ale planuję candy bardziej kosmetyczne. Zasady u mnie będą zawsze proste, bez wykonywania zbędnych zadań. Ale nie przedłużając już więcej, podaję wynik.



Ten oto zestaw powędruje do: Letterka Jewellery.
Serdecznie gratuluję.

2 komentarze:

  1. Gratuluję : ) I zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJKU, to ja!!! Tak, ja!!! Dziękuję bardzo! To moja pierwsza wygrana. :D
    Przed chwilą wysłałam maila z adresem. Mam nadzieję, że nagroda nie przejdzie na inną osobę z powodu późnego zgłoszenia się po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.