sobota, 22 lutego 2014

Konkurs! Do wygrania książka z 3 płytami!

Był taki czas, że chciałam się nauczyć języka włoskiego. Nauczyć bardziej w sensie trochę się go osłuchać, zapamiętać podstawowe słówka i coś ogólnie zrozumieć. Dlatego też zaopatrzyłam się w ten zestaw samouczka. Ale jak to u mnie bywa, słomiany zapał wziął górę i z nauki nici ;) I tak dzisiaj przeglądając półkę z książkami przypomniałam sobie o tym mało używanym zestawie i postanowiłam go sprezentować komuś z Was. A uczynię to bardzo chętnie, bo może znajdzie się osoba z większą pasją i chęciami.
Aby wziąć udział w moim konkursie należy być moim publicznym obserwatorem i zostawić zgłoszenie z meilem pod tą notką. Zasady specjalnie są takie proste żeby nikomu szczególnie nie utrudniać ;)
Powodzenia



Regulamin


1. Konkurs trwa od 22.02 do 16.03.2014 roku.
2. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 18.03.2014 roku.
3. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 4 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
4. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
5. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. 6. Nie wysyłam książek za granicę.
7. Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 201, poz. 1540)

Bądź moim publicznym obserwatorem i zostaw meila w komentarzu, a weźmiesz udział w tym konkursie :)

23 komentarze:

  1. Z chęcią wezmę udział! właśnie rozpoczęłam lektorat języka włoskiego na studiach ;)
    Jak wygram, to znaczy, że ze studiów mam nie rezygnować, co mam od dawna w planach hihi ;)

    Obserwuję jako Mariska
    email; psychodelax3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Renata Foj
    email: reniafoj1955@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję - Alojka
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Anais Roue
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią biorę udział, bo już 3 kwietnia wyjeżdżam do Włoch. Gdybym wygrała, może zdążyłabym jeszcze poznać jakieś podstawy :)
    Obserwuję jako: Alicja Gruca
    alicja.gruca@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. email: sylwusko14@gmail.com
    Obserwuję jako Sylwia G

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Invisible
    E-mail: mystery_m25@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ona_25a@wp.pl
    obserwuję jako andziaa87

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje Nataliak
    nala01@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym nauczyć się włoskiego, to taki romantyczny język :)
    Obserwuję jako: Renata Ciosek
    e-mail: renata-ciosek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim marzeniem wręcz jest mowa w tym języku :)
    Z chęcią się przyczepię ;)
    Obserwuję jako Cynia Cynka,
    email: cynka130@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako : Kicak
    Email: zajac.comenius@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako Anita Blake
    email agnesoslizlo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Anita B.
    a.baca@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Missisipi
    E-mail: ania.maj68@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje: mariaaa
    e-mail: mariaaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Uczę się włoskiego w szkole <3 Przydałaby mi się książeczka i płyty... więc ZGŁASZAM SIĘ!
    Obserwuję jako: Letterka Jewellery
    E-mail: letterka.jewellery.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: kotka1412
    Email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Shino
    Email: shouter97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spadłaś mi z nieba. Dosłownie wczoraj postanowiłam zacząć się uczyć włoskiego, żeby zdawać drugi język na maturze, a ona już za rok, a do tego wszystkiego w moim mieście nie ma żadnej osoby ani instytucji, gdzie mogłabym się tego języka nauczyć. Oczywiście biorę udział w konkursie! :)

    Obserwuję jako: Paulina G.
    E-mail: grudzien_paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ! :)
    Obserwuje jako Lenka ^^
    e-mail magda.niska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja ustawię się w kolejce ! ;>
    obserwuję - Żaneta Sz
    e-mail zetka880@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.