wtorek, 17 grudnia 2013

Konkurs #5

Prawdziwa mizerota dopadła mój blog. Pusto tutaj i cicho, nic się nie dzieje. Oaza Spokoju pewnie niedługo zacznie zarastać pajęczynami. Ale żeby ożywić troszkę tę senną atmosferę postanowiłam zorganizować kolejny konkurs. Inspiracją do tego stała się "Irena" Małgorzaty Kalicińskiej, którą właśnie skończyłam czytać i dobrze by było, gdyby trafiła w kolejne ręce. Zasady rozdania takie jak poprzednim razem, czyli trzeba odpowiedzieć na pytanie. A że tytułem książki jest imię, pytanie konkursowe będzie z tym związane. Oczywiście na zgłoszenia czekam pod tą notką. Powodzenia!

Nagroda:
Zasady:

  1. Konkurs trwa od 17.12.2013 do 05.01.2014 roku.
  2. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 08.01.2014 roku.
  3. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 3 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  4. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  5. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.

    Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział
    Jeśli nie macie podanego meila na blogu to napiszcie.
    Jakie żeńskie imię podoba Ci się najbardziej? (Nie trzeba uzasadniać odpowiedzi, ale jeśli chcesz, to proszę bardzo :).

54 komentarze:

  1. zgłaszam się ;)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Jakie imię żeńskie podoba mi się najbardziej? Skromnie mówiąc, to moje oczywiście! : D
    Czyli Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez sie zgaszam
    deliratio@o2.pl
    Janina... uwielbiam to imię...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    e-mail: jolciaa13035@wp.pl
    Samanta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    kate.meres@gmail.com

    Najbardziej podoba mi się imię Adela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :)
    gabriela.matlak@gmail.com

    Imię, które najbardziej mi się imię Lilianna. Brzmi pięknie we wszystkich odmianach: Lilianna, Lila, Lilka, Lilly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział :)
    urszula.adamska@o2.pl

    Imię, które podoba mi się najbardziej to Rita. Jest takie niespotykane i ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się!
    pyza600@gmail.com

    A imię to Antonina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    julia321998@gmail.com
    Hmm... Bardzo lubię imię Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    kwiatusia1@gmail.com
    Małgorzata - imię najwspanialszej i kochanej kobiety, którą była moja mama...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! :)

    pawel.lucky6@wp.pl

    Wiktoria (ponieważ z łaciny oznacza zwycięstwo)

    Pozdrawiam
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    magda.ciukaj@gmail.com

    Bardzo podoba mi się imię Lena (wiem, wiem ostatnio stało się bardzo popularne). Jest to drugi, według mnie lepszy człon mojego imienia - Magdalena. Jakoś nie lubię jak ktoś zwraca się do mnie Magda.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    pelc.barbara@wp.pl

    Imię to Antonina (chociaż w tej wersji do mojej córki się nie zwracam). Jest Tosia, Antosia, Tonia, Tońcia, Tosiunia, nawet Tuśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udziału w moim nowym wyzwaniu na rok 2014: CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ.

      Usuń
  13. Zgłaszam się.
    kociafrania@gmail.com
    Zuzanna- nosi je pewna dziewczyna,piękna,mądra i bardzo mi bliska!


    dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się
    mkczytuje@gmail.com
    mnie ostatnio najbardziej podobają się rosyjskie jak Katja

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    czekaj_9@wp.pl
    Daria- imię mojej najukochańszej przyjaciółki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    kurotenshi@onet.pl
    Lilianna - Moim zdaniem niesamowicie śliczne imie

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się ;)
    mail: khadas@onet.pl
    Amelia! Najchętniej wszystkie moje córki bym tak nazwała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i ja.
    Natalia. Nie wiem czemu, ale mi się podoba :)
    e-mail: mon_ma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział z przyjemnością:)
    mail: joanna.w3@wp.pl
    Imię: Joanna podoba mi się:) Chyba sama sobie też bym takie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział z przyjemnością:)
    mail: joanna.w3@wp.pl
    Imię: Joanna podoba mi się:) Chyba sama sobie też bym takie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią wezmę udział :)
    E-mail: natalierosa96@gmail.com
    Imieniem, które najbardziej mi się podoba jest Katarzyna. Nie dość, że brzmi bardzo polsko (bo ciężko to obcokrajowcom wymówić), to jeszcze z greckiego oznacza "czysty", "nieskalany". Można znaleźć jego odpowiednik w niemal każdym języku świata,a zdrabnia się na wiele sposobów. W samym języku polskim to: Kasia, Kachna, Kasieńka, Katarzynka, a czasami nawet Asia, Sia, Kaś (ale to już bardziej na siłę). No i jest bardziej ponadczasowe niż np. Stanisława, czy Krzysztofa :)

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i gratuluję kreatywnego pytania :)
    Natalie ^^
    http://endlessbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak miło:) Ja też bym chciała zostać wylosowana. anaagnieszka@gmail.com
    Ania, Anna, Anka najpiękniejsze i najpopularniejsze, pasuje do wszystkiego. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie najbardziej podoba się Anna.
    Krysia
    krut0@poczta,onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Chcę wziąć udział
    nataliawirek@interia.pl
    Imię to Lilianna

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    E-mail: pingwinowa@tlen.pl
    Najbardziej podoba mi się imię Blanka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Również się zgłaszam!
    Mail: kamilcia_171@op.pl
    Odpowiedź: najpiękniejszym imieniem damskim, moim zdaniem, jest Lilianna. Jestem ogromną pasjonatką niemego kina, a moja ukochana gwiazda nazywała się Lillian Gish. Tak mi zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    vesp007er@o2.pl
    Jakie żeńskie imię podoba Ci się najbardziej? Amelia

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    mara180893@gmail.com
    Mnie bardzo podoba się imię Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    martapirug@tlen.pl
    Mela :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się:)
    szeriapple@gmail.com
    Irma lub Irmina. Uwielbiam to imię i z pewnością nazwę tak córkę jak będą ją miała. Irma ma w sobie jakąś tajemnicę, uwielbiam też brzmienie tego imienia. Poza tym jest podobne do imienia mojej ulubionej piosenkarki z lat 80tych- Rominy Power:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! :)
    weru.en@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się imię Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się:)
    strefa.anki@gmail.com
    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do konkursu :)
    adres mailowy- m_a_r_t_a@poczta.onet.pl

    Ulubione imię? :) Zdecydowanie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się do konkursu, bo kocham czytać <33
    adres e-mail: jasinskaaga77@wp.pl

    Ulubione imię: Kocham imię Izabela, po prostu, sama nie wiem dlaczego ale to moim zdaniem najpiękniejsze imię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No cóż, nie sądzę aby mnie spotkało tyle szczęścia po raz drugi ale ....chcę wziąć udział:)
    kastorm4@wp.pl
    Imię żeńskie, które mi się podoba to Jagoda, wybraliśmy takie imię dla córci, która ma pojawić się na świecie pod koniec kwietnia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i obserwuje- Magdalena B
    Imię to oczywiście Magdalena ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytanie to moja pasja, także również się zgłaszam.
    judys.7@buziaczek.pl
    Najbardziej podoba mi się imię Judyta, rzadko spotykane ale nie wydziwione. Kryje się za nim piękno i odwaga.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zglaszam sie dla mamy :)
    damiansowa@spoko.pl
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!
    e-mail: monika356@vp.pl
    Najbardziej podoba mi się imię Patrycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    e-mail: paula12contacto@gmail.com
    Najładniejsze żeńskie imię to Paulina, ponieważ słodko brzmi wypowiadane przez małe dzieci jako Palinka. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję w kolejce,bo widzę że warto :*
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    e-mail muffinka2211@o2.pl
    Wszystkie imiona mi się podobają,jednak tak najbardziej i mając dziecko nazwałabym je Łucja <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się
    vampiria@chillout.net.pl
    Moje ulubione to Weronika. Moja babcia miała tak na imię i moja córka będzie miała tak na imię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się! :) malgorzata.o@vp.pl

    Mi się bardzo podobają imiona rosyjskie, np Ульяна (Uljana) lub Фрида (Frida). :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    murat.aleks@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się imię Lila (Liliana)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    apdzieckowojny@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się imię Anastazja :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    niemy_film@poczta.onet.pl
    Z imionami mi się zmienia, ale mam stale sentyment do imienia Natalia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    anulkakor3@wp.pl
    Imię żeńskie które mi się bardzo podoba to Basia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    email: patusia713@interia.pl
    Ulubione imię: Lena

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się =)
    email: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Ulubione imię: Jadwiga. Mam do tego imienia sentyment odkąd dowiedziałam się, że była w mojej rodzinie kobieta o tym imieniu, która zginęła przed laty w dramatycznych okolicznościach. Wynajmowała pokój u pewnej rodziny, by być bliżej swojego narzeczonego, znalazła także w pobliżu pracę. Zginęła z rąk gospodarza domu, który jak się później okazało miał problemy ze zdrowiem psychicznym - ostatecznie za morderstwo trafił do szpitala psychiatrycznego zamiast do więzienia. To imię zawsze będzie mi się kojarzyć z ofiarami, które ponosimy dla miłości. Gdyby Jadwiga nie chciała być bliżej ukochanego być może do tej pory by żyła, a ja miałabym babcię cioteczną (siostrę babci).

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam swój udział!jokol@wp.pl
    Ulubione imię to Agata: jak będę miała córkę to bedzię miała tak na imię;) Pozdrawiam ciepło
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    e-mail:kapi48@o2.pl
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  52. Chcę wziąć udział
    Takim imieniem jest dla mnie: Anabel oraz Milena

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.