piątek, 1 listopada 2013

Podsumowanie października

Jak na przeciwności losu, które przechodziłam w tym miesiącu uważam, że i tak całkiem dobrze mi poszło. Ale już chyba podsumowania listopada nie będę robić, bo coś czuję, że nie będę miała po prostu co podsumowywać. Za dużo się u mnie dzieje żebym miała czas na książki :(
A poza tym dziękuję za to, że odwiedzacie mojego bloga i komentujecie wpisy. Dziękuję :* W niedzielę podam zwycięzcę rozdania, które zakończyło się wczoraj, a już 8 listopada pojawi się u mnie kolejny konkurs!


Przeczytane książki:
1. Wiśniowy Dworek- M.Michalak
2. Dowód- E.Alexander
3. Żaba- M.Musierowicz
4. Obcy- A.Camus
5. Dziewczyna z poczty- S.Zweig najlepsza w miesiącu
6. Upalne lato Marianny- K.Ignaciak
7. Haruki Murakami i jego Tokio.-A.Zielińska
8. Wszystko jest względne.- S.King

Różności:
* 6 recenzji
* konkurs
* nowa współpraca 
* stosik
* wygrana w konkursie

Obejrzane filmy:
* 1408 (na podstawie opowiadania Kinga)
* Wywiad z wampirem
* Musimy porozmawiać o Kevinie (dotrwałam do połowy i wydaje mi się wstrętny)

Na koniec jedna z moich ulubionych piosenek:


32 komentarze:

  1. Gratuluję wyników i wielu akcji na blogu, jestem pd wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik :) oby listopad był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyników i czekam na konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników, ja w tym miesiącu przeczytałam tylko jedną książkę.. Gratuluję również nowej współpracy! :)
    Też oglądałam Wywiad z wampirem i Musimy porozmawiać o Kevinie. Ten drugi to oglądałam raczej urywkowo, wiem że jest na podstawie książki i wydaje mi się, że nie można dobrze zrozumieć historii bez przeczytania jej. Ale rzeczywiście był dość straszny, współczułam Kevinowi, że taki się stał..

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale nie jest tak źle :) Wręcz przeciwnie ;) Dla mnie październik również nie był łatwy, ale liczę na dobry listopad :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film Musimy porozmawiać o Kevinie i był dość dziwny, niepokojący. Ciężko było mi przez niego przebrnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle :) U mnie podobne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne wyniki. Z niecierpliwością czekam na wyniki konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam, nie przejmuj się. U mnie też się sporo dzieje, mam sporo nauki. Opiszesz wrażenia z oglądania "Wywiadu z wampirem"?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki! Również mam mało czasu na książki, ale jakoś idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i powodzenia w listopadzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby i listopad był u Ciebie taki owocny!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle, nieźle :) Zazdroszczę wyników!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyniku! U mnie podobnie:) Nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale za to obejrzałam 2 z podanych filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły wynik :) Gratuluję i oby do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwaliłaś tę "Dziewczynę z poczty" i chwaliłaś, to ją sobie kupiłam i w najbliższym czasie przeczytam. :)

    PS Jest już tak późno, a ja taka zmęczona, że w pierwszej chwili, czytając twój wpis, myślałam, że obejrzałaś 1408 filmów, po czym uświadomiłam sobie, że to tytuł i przez dobrych kilka minut śmiałam się z własnej pomyłki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że książka Ci się spodoba ;)

      Usuń
  18. Muszę zerknąć na "Dziewczynę z poczty", bo jeszcze nic o tej książce nie słyszałam. Co do "Musimy porozmawiać o Kevinie", to mam w planach zarówno książkę, jak i film. Mam nadzieję, że mi przypadnie do gustu. "1408" obejrzałam, ale niezbyt mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie poszło Ci bardzo dobrze w tym miesiącu, mi o wiele słabiej.. Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę podobnych wyników w listopadzie;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyników i współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodki ten obrazek a i podsumowanie zacne!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Po Upalnym Lecie Marianny polecam Karinę, znacznie lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne wyniki, a listopad może wcale nie będzie taki kiepski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super wynik, u mnie tylko 4 przeczytane książki

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja lubię "Musimy porozmawiać o Kevinie". Owszem, film jest trudny, ale warty obejrzenia. Wykorzystam go w mojej pracy maturalnej. A co do wyników to nieźle :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak na brak czasu, to wynik naprawde dobry.
    Koniecznie musze przeczytac w najblizszej przyszlosci "Dziewczyne z poczty", licze, ze sie zachwyce tak samo, jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  28. "Dziewczynę z poczty" mam na półce :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.