piątek, 8 listopada 2013

Konkurs #4 Podarunek dla kogoś z Was

To już czwarty konkurs na moim blogu, ale czemu nie, skoro mam kolejną książkę, którą chcę kogoś obdarować i to dosłownie, bo jej tytuł brzmi Podarunek

Zasady

  1. Konkurs trwa od 08.11 do 30.11.2013 roku.
  2. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 03.12.2013 roku.
  3. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 3 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  4. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  5. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.

    Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział
    Jeśli nie macie podanego meila na blogu to napiszcie.
    O przeczytaniu jakiej książki marzysz (wystarczy podać sam tytuł).


68 komentarzy:

  1. Umrę, jeśli nie dostanę! :D
    Marzę o przeczytaniu wielu książek: "Pretty Little Liars", twórczość Cassandry Clare, Stephena Kinga... :)
    e-mail: iwona199922@onet.pl
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Joanna Sobczak, joannasobczak89@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu: "Żółte ptaki" Kevina Powersa

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    julia321998@gmail.com
    Muszę w końcu przeczytać "Zwiadowców" Johna Flanagana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się ;)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    banerek na moim blogu w zakładce konkursy blogowe- czytelniadominiki.blogspot.com
    Mam dużo książek na mojej liście must read, ale na dzień dzisiejszy jest to seria "Dary Anioła" Cassandry Clare. Czasem mam wrażenie, że wszyscy znają tylko nie ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się ;)
    mail: 5ever.believe@gmail.com
    marzę o przeczytaniu "Doktor sen" i "Szukając Alaski" *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, czemu nie!
    mail: molepuma@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu książki "O krok za daleko" autorstwa Abbi Glines
    Pozdrawiam serdecznie,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się chętnie, bo moja biblioteka nie ma.
    danutinka@gmail.com
    Od dłuższego czasu chodzi za mną Peanatema Stephensona. Muszę w końcu przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    kasiulek17@gmail.com

    Marzę o przeczytaniu "Magda, miłość i rak" Aliny Mrowińskiej. Oglądałam reportaż o Magdzie Prokopowicz, który bardzo mnie wzruszył- teraz mam ochotę jeszcze zapoznać się z tą lekturą, chociaż wiem, że sporo łez wyleję...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę wziąć udział!
    blask_ksiazek@op.pl
    Marzę o przeczytaniu całej serii Pretty Little Liars.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się:)
    magda.ciukaj@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu całej serii "Gry o tron":)
    Banerek będzie dostępny w zakładce Konkursy/Rozdania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :D
    urszula.adamska@o2.pl
    Marzę o przeczytaniu wszystkich książek Stevena Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, wiem ^^ Może przesadzam, jeśli w momencie gdy mi się już raz u ciebie poszczęściło, staję w kolejeczce drugi raz, ale gdy widzę tylko nazwisko tego autora na okładce to mam ochotę brac ta książkę nawet w ciemno ^^
    Także bez wahania się zgłaszam ;)
    Mój email auruna@vp.pl
    Mhmmm a o jakiej książce marzę? "Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika" - Stephen King - Może to trochę ironiczne, bo z tego co pamiętam to nie czytałam nawet chyba za dużo recenzji na temat tej książki, ale jej fragment bardzo mnie zachęcił - chciałabym pisac lepiej... Chciałabym się czegoś nauczyc :)
    Mhmmm dlatego marzę, aby dorwac ją w swoje ręce ;) W sumie mogłabym odpowiedziec, że normalnie nie marzę o ksiązkach, łapię je w porywie chwili czy też odgłosu instynktu, że to może byc coś^^ Ale akurat tą... Ehh ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Mam podany, ale napiszę. books.rewievers@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu wielu książek... Wszystkie Jodi Picoult, Stephena Kinga, Evansa... ale chyba szczególnie o takiej jednej, którą już raz czytała, a nie posiadam jej na własność. Chodzi o "Złodziejkę książek" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się! :)
    thrish10213@gmail.com
    "Kiedy byłem dziełem sztuki" Eric-Emmanuel Schmitt

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:)
    Marzę o przeczytaniu (i kupieniu) Ignacego Karpowicza "Gestów" i "Niehalo".
    pelc.barbara@wp.pl - jest podany u mnie na blogu, ale będzie dla Ciebie szybciej jak Ci go podam tutaj:)).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    pyza600@gmail.com
    "Szukając Alaski" i "Gra o tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się ;)
    mail: khadas@onet.pl
    marzę o przeczytaniu całej sagi Pieśni Lodu i Ognia Georga R.R. Martina

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna książka. Już czytałam, więc daję szansę innym.
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, zgłaszam się. :)
    Przeczytałabym chętnie wiele książek, ale ostatnio marzę o zapoznaniu się z "Villette" Chroltte Bronte. :)
    ania.masajada@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Marzę o książce Stephena Kinga - "Doktor Sen" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się:) ojej teraz to ja już marzę o przeczytaniu tej książki, która jest podarunkiem konkursowym:) byłabym szczęśliwa gdybym mogła ją przeczytać:)
    Wcześniej marzyłam o przeczytaniu: "Aksamitny królik" Margery Williams
    E-mail: kastorm4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Aktualnie marzę o lekturze książki "Dawca" - Lowry Lois
    e-mail: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    useimagination13@gmail.com
    A marzę o przeczytaniu całego mnóstwa książek, lecz jeśli muszę zdecydować się na jeden tytuł, niech będzie to "Światła pochylenie"

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    scarlett13@onet.eu
    Marzę o przeczytaniu "Nienasycenia" Witkacego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Marzę o przeczytaniu "Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd" .
    + wstawiam banner : 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    email ; damiansowa@spoko.pl
    Marze o przeczytaniu atlasu chmur

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Marzę o przeczytaniu: Inferno

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    xmavix@op.pl
    Hm... marzę o przeczytaniu wszystkich części Wiedźmina (do tej pory ich nie doczytałam), w tym 'Sezonu Burz' :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Marzę o przeczytaniu książki "Listy" Tolkiena
    mkczytuje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Marzę o przeczytaniu "Dom Hadesa" Ricka Riordana.
    mail: gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    Marzę o przeczytaniu: "Małżeństwo we troje" E.E Schmitta.
    kate.meres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Marzę o przeczytaniu ''Dynastia Tudorów: Bądź wola Twoja'' Massie Elizabeth
    akane.czyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    wellesie1999@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu "Angelfall" Susan Ee.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    martakowalik16@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu wszystkich książek z kolekcji Agory Literatura czeska! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    kurotenshi@onet.pl
    Marzę o przeczytaniu całej serii J. Flanagana "Zwiadowcy"

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    nicolett@onetpl
    Marzę o przeczytaniu wszystkich książek "Wybranych"

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    my.books.1220@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu książki "Kłamca" Jakuba Ćwieka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)
    mail: czekaj_9@wp.pl
    Marzę o przeczytaniu "Mechanicznej książniczki" Cassandry Clare. :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu wszystkich książek Richarda Paula Evansa, a najbardziej o jego "Podarunku" ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się!
    E-mail: aniakijo@o2.pl
    Marzę o przeczytaniu jakiejkolwiek książki tego autora, ale chyba najbardziej zależy mi na "Zimowych snach"

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się!
    E- mail: andzia.n5@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu wszystkich książek Evansa,bo dopiero go odkryłam i jestem zafascynowana,a także "Dziecko śniegu" i "Włoskie buty". Banerek na blogu.Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja!
    e-mail: mrs.purplewonder@gmail.com
    W najbliższym czasie chciałabym przeczytać "Sezon burz" - Andrzej Sapkowski.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się!
    e-mail: tosia.antonina@o2.pl
    Chciałabym przeczytać "Podpis mordercy" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się! :)
    e-mail: jolciaa13035@wp.pl
    Bardzo chciałabym przeczytać książkę pt. 'Więzień nieba' Carlosa Ruiza Zafona. Czytałam w ostatnim czasie 'Cień wiatru' oraz 'Grę anioła', więc teraz chciałabym sięgnąć po kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    bernadetaaa@interia.pl
    O przeczytaniu jakiej książki marzysz :"Dom na Sycylii"

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się
    sylviaaa100@interia.pl
    O przeczytaniu jakiej książki marzysz :"Żona sułtana"

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się! :)
    nadamagdamus@gmail.com

    Herman Hesse: "Gra szklanych paciorków"

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się! :)
    mariaewa.meb@gmail.com

    Marzę by dorwać 'Grę anioła' i 'Więźnia nieba' autorstwa Zafona. Choć do jego książek podchodziłam sceptycznie z niewiadomych powodów - to Cień wiatru i Marina absolutnie mnie pochłonęły, mają niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział
    karolina1990r@o2.pl
    O przeczytaniu jakiej książki marzysz :Kilka sekund od śmierci - Harlan Coben, Berek- M. Szczygielski, i marzę o paru książkach Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :)
    Listę do czytania mam całkiem długą. Ale każdą z nich da się jakoś realnie zdobyć (kupić, wypożyczyć, dostać, wymienić, wygrać itd.) a marzenie kojarzy mi się z czymś trudniej osiągalnym.
    Moje książkowe marzenia to : The Winds of Winter oraz A Dream of Spring - czyli kolejne części sagi Pieśń Lodu i Ognia (George RR Martin). Dopiero się piszą, a że zwykle są to pokaźne tomy, między kolejnymi zazwyczaj mija kilka lat, a ostatnia ukazała się w 2012 roku... cóż, czekam :)

    e-mail: jaskiniacafe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    basiunia1400@vp.pl
    O przeczytaniu jakiej książki marzysz:
    Chciałabym, w końcu doczytać ' Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku', którą udało mi się przeczytać do połowy u cioci :)

    Dodatkowo dodałam na blogu baner informujący o Twoim rozdaniu: http://cosmeticsandbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie wezmę udział, więc: zgłaszam się.:)
    E-mail: kontakt.olalewandowska@gmail.com
    Blog: http://naszymkatemoka.blogspot.com
    Chciałabym przeczytać książkę autorstwa Jennifer Echols pt."Uratuj mnie".

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się! Warto spróbować, nic w sumie nie tracę.
    E-mail: fitly@o2.pl
    Marzę o przeczytaniu książki "Gwiazd naszych wina" Johna Greena
    Pozdrawiam ciepło,
    F.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się :)
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    Marzę o przeczytaniu "Ambicji" Kate Brian (jako że bardzo podobały mi się wcześniejsze części tej serii i jestem ciekawa, co się w tej dzieje) albo całej serii "Diabelskie maszyny" Cassandry Clare (jestem fanką Darów Anioła, więc i do tych książek mnie baaardzo ciągnie).

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się :)
    Email: dzosefinn.91@gmail.com
    Banner: jest - http://dzosefinn.blogspot.com/p/konkursy.html
    Ja marzę by przeczytać trylogię Igrzysk Śmierci, serię Darów Anioła oraz ... Podarunek Evansa ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. no to i ja się zgłaszam:D
    Chciałabym przeczytać "Cyrk potępieńców

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się;)
    e-mail: biblioteczka.floo@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu "Trudna droga z piekła"
    baner: http://biblioteka-floo.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się.
    lea4m4@gmail.om
    Marzę o przeczytaniu "W otchłani" Beth Revis

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się :)
    e-mail: pomalujmipokoj@tlen.pl
    Marzę o przeczytaniu książki pt."Sekret mojego turbanu"

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się!
    Katarzyna K, elementarz90@gmail.com
    Marzę o przeczytaniu "Agnes Grey" autorstwa Anne Bronte.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się i ja :)
    mon_ma@wp.pl
    Ostatnio spędzam trochę więcej czasu w kuchni, więc zapragnęłam „Ucztę Lodu i Ognia”.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam sie!
    alicja_jaskulska@onet.pl
    "Chaplin. Autobiografia"

    OdpowiedzUsuń
  63. Chcę wziąć udział.!
    kociafrania@gmail.com.
    Bardzo chciałabym przeczytać H.Brown- Kleo i ja, Koty i córki

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się
    martawa.25@gmail.com

    Jest wiele książek, które chciałabym przeczytać, wymienię Motyla L. Genovy

    Bannerek wstawię

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się! :D
    kasiad9-98@o2.pl

    Bardzo chciałabym przeczytać całą serię Terry Goodkinda pt. "Miecz Prawdy"!

    OdpowiedzUsuń
  66. zgłaszam się
    alojka.c@interia.pl

    Wołanie kukułki Roberta Galbraitha

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się
    m.m.gryko89@gimail.com
    Historia krain i miejsc legendarnych - Eco Umberto

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się!
    e-mail: beata.porebska@tlen.pl

    Marzę o przeczytaniu książki: "Papusza", Angelika Kuźniak

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.