sobota, 26 października 2013

Weekend cytatów

 

 „Widzisz, tacy jesteśmy. Jesteś dzielna i nie boisz się umrzeć. Ale boisz się spóźnić do pracy. Już takimi niewolnikami jesteśmy, mamy to we krwi.”
Dziewczyna z poczty, S.Zweig

„Możesz się wściekać, ile chcesz, ale nic nie poradzisz na to, na co nic nie poradzisz.”
Zniknięcie słonia, H.Murakami

„Nie tylko miłość trzyma ludzi razem. Także sekrety i cena, którą się płaci, żeby ich nie wyjawić.”
Wszystko jest względne, S.King

„Wybaczenie ma się w sercu, a nie na języku. Trzeba poczuć, że wybaczasz, a nie rzucić jednym pięknym słowem.” 
Wiśniowy Dworek, K.Michalak

„(...) czasami trzeba po prostu zamknąć oczy, głęboko odetchnąć i nie wnikać zbyt głęboko w zagadkę ludzkiego serca.” 
Sekretne życie pszczół, S.Kidd

20 komentarzy:

  1. A do mnie jakoś żaden z podanych przez Ciebie cytatów specjalnie nie trafia, to pewnie dlatego, że mam swoje ukochane, których absolutnie nic nie przebije. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej trafił do mnie pierwszy cytat. Niestety takie czasy...

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... czasami faktycznie nie mamy na coś wpływu. A co do pierwszego cytatu, straszna prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni najlepszy, ale żaden jakoś specjalnie mnie nie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni ładny. To przypomina mi, że "Sekretne życie pszczół" mam na swojej liście książek do przeczytania już chyba od 10 lat i w końcu muszę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie podobają mi się Kinga, Murakamiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się cytat pani Michalak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej życiowy jest chyba cytat Murakamiego... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z książki Kinga jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne cytaty! Zniknięcie słonia muszę przeczytać!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż ciężko wybrać, który jest najlepszy:) Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, ale chętnie je wszystkie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mnie pierwszy i ostatni zrobiły największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi najbardziej podoba się obrazek - przecudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się w pełni, pierwszy i ostatni robią największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak mądrości Murakamiego. ;D Reszta też całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo tu ciekawie. Dołączam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.