wtorek, 1 października 2013

Rozdanie #3. Wystarczy się zgłosić.

To już moje trzecie rozdanie na blogu. Bardzo mi się spodobało organizowanie konkursów, bo  miło jest kogoś obdarować książką. Zawsze bez względu na zadanie konkursowe, będę losowała zwycięzcę, ponieważ to wydaje mi się być najbardziej sprawiedliwe.

Tym razem nagrodą jest "Zupa z granatów". Książka pochodzi z mojej domowej biblioteczki, więc była czytana.



Regulamin

  1. Konkurs trwa od 01.10 do 31.10.2013 roku.
  2. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
  3. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 03.11.2013 roku.
  4. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 3 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  5. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  6. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
     
    Zasady są bardzo proste. Wystarczy wyrazić chęć udziału w rozdaniu w komentarzu pod tą notką. Oczywiście zapraszam również osoby, które nie prowadzą bloga.
     
    Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział
    Email: 

77 komentarzy:

  1. Zgłaszam udział w losowaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem o e-mailu!
      pbaperacjum@gmail.com

      Usuń
  2. Chcę wziąć udział ;) email: klaudia.dutkiewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście zgłaszam się:)
    mail: magda.ciukaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście zgłaszm się. E-mail:subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ;-)
    Skomorucha.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    malwa44@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    Email: dorotapyrc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej "Zupy z granatów" jestem ciekawa bardzo więc zgłaszam się.
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam, że chcę wziąć udział :D
    guga5@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    anianotuje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    roue_swiat_ksiazek@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    kinga.godowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:)
    dszymczak86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę wiąć udział;)
    karis.raczka@laborum.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się. :)
    Email: sylwiapis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się chętnie :)
    Email: mariola.wisnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    ilona1201@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Email: kate.meres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się z przyjemnością:)
    Email: kastorm4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytając opis tej ksiązki na LC skojarzyło mi się z "Czekoladą", więc z chęcią się zgłaszam. :)
    thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się. :)
    kotpaskowy13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również się zgłaszam, useimagination13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się! Na Murakamiego się nie załapałam, więc może tym razem szczęście uśmiechanie się do mnie :)
    mon_ma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    ladynicka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę wziąć udział
    Email: dominikas149@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Email: martawa.25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To i ja się zgłaszam! :)
    upupa.epops@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    calaona.blogger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zgłaszam!
    korcimnieczytanie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    spod.poduszki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!! :)
    nightflower@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Email: kubula7131@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Email: bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się
    Email: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo chętnie się zgłaszam. Na jesienne wieczory w sam raz :)

    patilisowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    mail: kalyani.of.serendip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się:)
    pelc.barbara@wp.pl

    O rajuśku, ta książka ma świetny tytuł i okładkę, ale nas nęcisz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się. :)
    Email: doris.xd@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :)
    luciam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Chcę wziąć udział
    Email: nataliawirek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się!
    Email: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejce !
    email: zetka880@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam sie :)
    e-mail: zysia5@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się. :)
    Email: voldek.przeszloscia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chcę wziąć udział :)
    e-mail: jolciaa13035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się:
    1lucja.grasiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się i ja :)

    jaskiniacafe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się :)
    Email: essence.of.temptation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się pudelko-czekoladek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się/ Chcę wziąć udział
    Email: lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się:)
    Email: kliva-net@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się
    Email: karolinakskibinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się
    Email: alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się....
    k.a.dobrzynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też jestem chętna
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcę wziąć udział
    Email: megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.