niedziela, 8 września 2013

Językowo

Już od najmłodszych lat uczymy się języków. Ja swoją pierwszą przygodę z angielskim zaczęłam w trzeciej klasie szkoły podstawowej, poprzez zapisanie się na zajęcia dodatkowe. Później już do samej matury, nauka odbywała się standardowo kilka godzin tygodniowo. Nawet w wakacje starałam się poświęcić trochę czasu na powtarzanie sobie czasów czy słownictwa. W szkole miałam również niemiecki, który trochę mniej przypadł mi do gustu, ale już mojego ulubionego włoskiego, uczyłam się sama w domu. Oprócz korzystania z podręczników czy słuchania nagrań, tłumaczyłam sobie słowa moich ulubionych piosenek. 
Świetnym rozwiązaniem są również wszelkiego rodzaju czasopisma, które w swojej ofercie ma Wydawnictwo Coloful Media. Można je nabyć w salonach sieci Empik (dział prasy popularnonaukowej), salonikach prasowych InMedio, Relay, Kolporter oraz w księgarniach językowych.

Więcej informacji o poszczególnych numerach, uzyskacie klikając w okładki. 


English Matters ukazuje się raz na dwa miesiące i jest tworzony przez polsko- brytyjski zespół na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym.   
W najnowszym numerze (wrzesień/październik 2013, nr 42) m.in. Jennifer Lawrence, Pioneering Plastic Surger,  Theatre Shadow Cabinet, British Humour czy Sport in Paintin.


Business English Magazine to jedyny magazyn na polskim rynku, który jest stworzony z myślą o nauce języka angielskiego biznesowego. Wybrane artykuły można odsłuchać online w formacie MP3, które są dostępne za pośrednictwem kodów podanych w czasopiśmie. Business English Magazine jest skierowany do ludzi aktywnych i otwartych na świat oraz do wszystkich, którym w pracy potrzebny jest język angielski biznesowy.


W Deutsh Aktuell mamy m.in. wydarzenia społeczno-kulturalne oraz tradycje i obyczaje Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Słownictwo, zostało opracowane do tekstów, nie trzeba więc korzystać ze słownika, a zaoszczędzony czas może przeznaczyć na naukę nowo poznanych słówek. Deutsh Aktuell zawiera zagadnienia często poruszane podczas matury i innego rodzaju egzaminów, takie jak: rodzina czy czas wolny.



Jest też coś dla uczących się języka francuskiego. Czytelnicy Français Présent to osoby uczące się indywidualnie języka francuskiego oraz nauczyciele i lektorzy, którzy wykorzystują swoją wiedzę w nauczaniu, uatrakcyjniając w ten sposób zajęcia.





Czasopismo dla fanów krajów hiszpańskojęzycznych i języka hiszpańskiego, dzięki któremu nauka staje się przyjemniejsza i efektywniejsza. Idealna propozycja dla chcących poszerzać swoje kompetencje językowe. Colorful Media proponuje tutaj artykuły, felietony i inne teksty publicystyczne oraz  porusza problematykę społeczną. Do każdego artykułu polskie słownictwo. Lubię słuchać języka hiszpańskiego ;)




ОСТАНОВКА: РΟССИЯ! to również świetna propozycja dla nauczycieli języka rosyjskiego. Niestety ja nie miałam nic do czynienia z tym językiem, ale ta piękna okładka aż zachęca do zajrzenia do środka. Myślę, że warto poznać tą niezwykłą kulturę.




W sklepie internetowym znajdziecie m.in. wydania archiwalne czy informacje o prenumeracie. Polecam!
A Wy, który magazyn Colorful Media wybieracie?



16 komentarzy:

  1. Ale super! Nie wiesz, czy to można kupić w normalnym, nieinternetowym, materialnym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet w zwykłym kiosku przy supermarkecie można dostać :)

      Usuń
  2. Etap nauki języków obcych mam już dawno za sobą, ale polecę owe magazyny mojej bratanicy, która teraz uczy się 3 języków, bodajże rosyjski, niemiecki i angielski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te magazyny. Sama dość często o nich piszę, ale jeszcze częściej podczytuję. Naprawdę dają dużo zabawy, ale też potrafią wiele nauczyć. Bardzo fajne pozycje to urozmaicenia nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam uczyć się angielskiego! Najbardziej cieszą mnie nowe słowa, które uda mi się zapamiętać:) Chętnie sięgnę po wskazane przez Ciebie czasopisma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu kupuję Deutsch Aktuell, bo to naprawdę świetny i pomocny magazyn. Ja uczę się niemieckiego od 1 klasy podstawówki, a angielskiego od 1 gimnazjum. Do tego w domu poznaję norweski i chciałabym zacząć włoski. Ogólnie uwielbiam języki obce i nie rozumiem, jak można uważać, że nie będą one w życiu potrzebne. Z własnego doświadczenia wiem, że już są, a co dopiero później :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałem przyjemność raz czytać taki magazyn w całości, a na studiach przerabialiśmy kilka artykułów z tego magazynu. Jest wspaniały. Chyba zacznę kupować te dotyczące angielskiego i francuskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. English matters, oczywiście! Ostatnio kupiłam tą gazetę po raz pierwszy i jest ona świetnym sposobem na naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka numerów w domu, świetna, polecam każdemu :)
    http://qltura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie kupiłabym gazetę, poświęconą językowi Angielskiemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam tylko English Matters (inne na razie mają zbyt wysoki poziom co do mojego poziomu języków :p) i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj również recenzowałam ten magazyn. I szczerze polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magazyny językowe znam, zbieram, czytam i uczę się wciąż. Tzn czytam w obcych językach, których kiedyś się uczyłam, by nie zapomnieć.
    Kupuję normalnie w realu, w Empiku, z tym, że wersję rosyjską sprowadzają specjalnie dla mnie,bo nikt wcześniej się nie dopominał.
    No i też bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na poduczenie się języka. : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i przyjemny sposób nauki języków obcych:) Bardzo mi się te magazyny podobają.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.