środa, 25 września 2013

Czwartek cytatów

Tradycją będzie u mnie post raz w miesiącu z pięcioma cytatami z książek, które przeczytałam oczywiście ;) To druga notka z tego cyklu i cieszę się, że poprzednia Wam się podobała. Pozdrawiam ciepło bo za oknem deszczowo, choć ja uwielbiam taką aurę.

 
„Miarą dzieciństwa są dźwięki, zapachy i widoki, dopóki nie nadejdzie mroczna epoka rozsądku.”
Chłopiec w pasiastej piżamie, John Boyne

„Niesamowite jak paradoksalnie układa się życie: najpierw bardzo czegoś pragniesz i nie możesz się doczekać, a potem, kiedy jest już po wszystkim, marzysz tylko o tym, by cofnąć czas i wrócić do dni, gdy wszystko było po staremu.”
Delirium, Lauren Oliver

„Marzenia nie umierają. Już myślisz, że są martwe, a one tylko zapadły w sen zimowy jak wielki stary niedźwiedź. A gdy takie marzenie drzemie dłuższy czas, niedźwiedź budzi się głodny i zły.”
Bez śladu, Harlan Coben

„To ja muszę chcieć być szczęśliwa. Z tym, co mam i czego nie mam. Inaczej się nie da. Inaczej nigdy nie będę. Mam podjąć taką decyzję i się jej trzymać, bo tylko na siebie mam wpływ.”
Kalendarzyk niemałżeński, Paulina Młynarska

„Jeżeli uda się pokochać choć jedną osobę, to życie ma sens. Nawet jeśli nie można być z tym człowiekiem.”
1Q84- I, Haruki Murakami

22 komentarze:

  1. uwielbiam takie notki z cytatami :) słowa Murakamiego najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cytaty, podobają mi się wszystkie, więc sobie je podkradam i zapisuję :)
    „Jeżeli uda się pokochać choć jedną osobę, to życie ma sens. Nawet jeśli nie można być z tym człowiekiem.” - ten mnie urzekł <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne cytaty :) Cobena czytałam, i właśnie ten fargment najbardziej mi się podoba z powyższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu mogę dopisać coś do zeszytu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przed ostatnio i ostatni to moi faworyci, a co do książki to już konieczność;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwartek cytatów coś mi przypomina... ^^ Widzę, że obydwie lubimy zbierać "życiowe mądrości". Ciekawe cytaty, mnie osobiście chyba najbardziej podoba się pierwszy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że prowadzisz Czwartkowe cytaty, jednak u mnie będą to różne dni tygodnia i tylko raz w miesiącu, a u Ciebie widzę, że taki post pojawia się częściej. Także myślę, że to nie koliduje ze sobą ;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Och... ale ja nic do tego nie mam ^^ Przecież obydwie możemy pisać posty z cytatami.

      Usuń
  7. Murakami zdecydowanie najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te cytaty :) Swoje też zbieram, ale na LC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CHYBA NAJBLIŻSZY BYŁBY MI MURAKAMI.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie cytaty są niesamowite, ale to Murakami oraz Boyne są moimi faworytami :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez się powoli przymierzam do notek z cytatami, tylko w nieco innej formie. Sama uwielbiam czytać takie perełki zebrane u innych.

    Murakami jest the best. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wygrzebałaś perełki, aż ciężko się zdecydować, który jest najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni mi się podoba najbardziej, to chyba przez sentyment do autora D:

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham cytaty!
    Żadnej z tych ksiazek, jeszcze nie czytałam, ale od dawna mam chrapkę na ''Delirium'' :D
    (http://zapach-stron.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  15. czwarty cytat najlepszy i od razu nabrałam ochoty na przeczytanie Kalendarzyka niemałżeńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat z Delirium świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.