niedziela, 25 sierpnia 2013

Wyniki konkursu sierpniowego.

Na początek bardzo dziękuję Wszystkim biorącym udział w konkursie. 

Zgłosiło się ponad 50 osób i jak na pierwszy konkurs jest to naprawdy świetny rezultat. Bardzo się cieszę z tak dużego zainteresowania i obiecuję, że w nadchodzącym tygodniu pojawi się nowy konkurs, a raczej rozdanie, ponieważ nie będzie w nim żadnych twórczych zadań do wykonania. Nagrodą będzie książka mojego ulubionego autora. Kto choć trochę śledzi mojego bloga, na pewno wie o kogo chodzi.

Ale wracając do wyników. Oczywiście osoby, które zamieściły banerek dostały dodatkowe 2 losy. Jednej osoby nie mogłam wziąć pod uwagę, ponieważ zgłosiła się po terminie.

Wygrywa: Akiria Aluria
Serdecznie gratuluję.

15 komentarzy:

  1. Jejku! Bardzo dziękuję! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację, wśród 50 osób, to 3ba mieć szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za zabawę:) zwyciężczyni gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwycięzcom i sama wezmę udział w następnym konkursie bo przez nawał zajęć go przegapiłam ;P dodatkowo jeśli mogę zapraszam do mnie do wzięcia udziału w podlinkowanym Wyzwaniu "Czytamy Polecane Książki" Pozdrawiam Ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z opóźnieniem, ale serdecznie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.