poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Stosikowo po raz drugi

 

Takie zdjęcia będą się pojawiać nieregularnie niestety bo różnie to u mnie jest z tymi książkami, np.  "W ogrodzie pamięci" już się nie załapała na fotkę bo oddałam ją do biblioteki. Postanowiłam też czytać więcej nowości, gdyż jestem z nimi trochę do tyłu ;)

Od góry:
"Rantis" Aida Amer- zaczęłam ją czytać bo najbardziej ciekawi mnie z tego stosu, ale już coś czuję przez skórę, że będzie rozczarowująca.

"Teraz i na zawsze" Nora Roberts- taka popularna autorka, a ja jeszcze jej nie znam :/ Tak więc debiut ;)

"Zagubieni w Tokio" Marcin Bruczkowski- już ją kończę i stwierdzam, że jest gorsza od "Bezsenności w Tokio", właściwie to wypożyczyłam ją "z braku laku" bo ta biblioteka jest słabo zaopatrzona.

"Adam i Ewy" Monika Orłowska- będzie do projektu czytania polskich autorów.

"Siostra" Mary Hooper- mignęła mi się na jakimś blogu z pozytywną opinią dlatego postanowiłam ją wziąć.

"Agnes Grey" Anne Bronte- sporo osób już ją recenzowało, ale klasyki nigdy za wiele. "Lokatorka Wildfell Hall" mi się podobała i pewnie z tą będzie tak samo.

Pozdrawiam

P.s. Zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że na lepszy. Podoba mi się wiele stylów, a ciężko przystać mi przy jakimś na dłużej bo jestem bardzo niezdecydową osobą i ciągle trapią mnie wątpliwości :D Jednak prostota, ciepłe barwy i minimalizm wygrywają.

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się, "Bezsenność w Tokio" była sto razy lepsza od "Zagubionych". Ale cóż, Bruczkowski to Bruczkowski - lubię jego książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam książki Nory Roberts, aczkolwiek tej jeszcze nie czytałam :))
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam zadnej ksiazki z Twojego stosiku, ale nic nie zaszkodzi poznac chociaz jednej :) Milej lektury! *.*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam "Rantis" u siebie na półce. Jeszcze nie miałam czasu jej przeczytać, ale szkoda, że myślisz iż będzie rozczarowaniem.. Poza tym mam wielką ochotę na klasykę w wykonaniu sióstr Bronte :-)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, czekam na Twoje recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale Tobie życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko "Siostrę", ale niespecjalnie miło wspominam tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyki nigdy za wiele - popieram. zazdroszczę Ci tej "Agnes Grey" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak mam. Mój szablon także modyfikuje. Aż wreszcie będzie tak jak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd ładny, bardzo ładny. Pozazdrościć :3
    Nie słyszałam o żadnej z tych pozycji. Fajnie masz z tymi przeczuciami podskórnymi ;)No, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci udanych wrażeń, z tego stosiku.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wygląd się podoba :*

      Usuń
  11. Oczywiscie, ze na lepszy :) Żadnej książki nie czytałam, ale czekam na recki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. blogowe zmiany na plus :) a Siostrę sama chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana blogowa jak najbardziej korzystna. Mimimalizm górą. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. niczego nie czytałam ale chętnie poznałabym Agnes Grey. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również nie przeczytałam żadnej książki Nory Roberts, więc może też zacznę akurat od tej. Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.