piątek, 30 sierpnia 2013

Piątek cytatów

Wiele osób na blogach od czasu do czasu zamieszcza swobodne pogadanki lub jakieś zabawy i tak będzie i u mnie. Nie można przecież stale pisać recenzji ;) W niedzielę pojawi się moje podsumowanie miesiąca, a dzisiaj zapraszam na kilka cytatów z książek, które przeczytałam w tym roku. Postanowiłam, że taki cykl notek będzie się u mnie pojawiać częściej.
I na koniec życzę Wszystkim udanego, ale niestety już ostatniego weekendu wakacji.


„Nie lubię ideałów. Nigdy nie są idealne, ale spostrzegasz to dopiero wtedy, kiedy jest za późno.”
Teraz i na zawsze, Nora Roberts

„W miłości nad niczym nie mamy kontroli. Nasze serca i umysły są nękane cierpieniem, ale także zachwycone obezwładniającą potęgą emocji, które każą nam zapomnieć o prawdziwym świecie.”
Miłość Peonii, Lisa See

„Kiedy człowiek ciągle mieszka sam, różne rzeczy zaczynają mu dokuczać.”
Zniknięcie słonia, Haruki Murakami

„Jedynym sposobem na to, by odzyskać utracone życie i marzenia, jest wyobrażenie ich sobie na nowo.”
Biały zamek, Orhan Pamuk

„Żeby zauważyć swoje osamotnienie, trzeba mieć na to czas.”
Molekuły emocji, Janusz Leon Wiśniewski

 

23 komentarze:

  1. CHoć nie czytałam żadnej z książek wszystkie cytaty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie spotkałam się z tymi książkami, ale cytaty cudne. Najbardziej zauroczył mnie pierwszy.
    Ja też uwielbiam zbierać cytaty... Tylko u mnie pojawiają się w czwartki ;D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki zeszyt z cytatami, całkiem ich już sporo :) Może nawet coś stąd tam wyląduje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, weekendów lata jeszcze trochę będzie. Ale wakacje się kończą. :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja się cieszę wolnością jeszcze przez miesiąc:) cytaty piękne i dają do myślenia
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten „W miłości nad niczym nie mamy kontroli. Nasze serca i umysły są nękane cierpieniem, ale także zachwycone obezwładniającą potęgą emocji, które każą nam zapomnieć o prawdziwym świecie.” podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram, lubię, gdy na blogach są nie tylko recenzji.
    Cytat z Wiśniewskiego bardzo dobrze oddaje realia dzisiejszego zagonionego świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze dwie czytałam...za 3 chcę się zabrać! a cytaty oraz post świetne...to naprawdę fajny pomysł;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cytaty.. to dla mnie taki mały.. hmm.. przedsmak książki :D Gorzej tylko, jak cytat jest świetny, a później powieść nie za bardzo.. :D

    niestety żadnej z książek, z których podałaś cytaty nie znam.. ale przecież nic straconego, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety masz rację, to już ostatni weekend wakacji i od poniedziałku trzeba wrócić do szarej i smutnej rzeczywistości :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkich pisarzy znam, a i większość w/w książek mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  12. „Kiedy człowiek ciągle mieszka sam, różne rzeczy zaczynają mu dokuczać.”
    Zniknięcie słonia, Haruki Murakami - podpisuję się!

    Wprawdzie nie wszystkich autorów znam, ale cytaty trafne' niezwykle..

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy cytat wg mnie najlepszy:D Cytaty to takie mądrości życiowe, które uczą więcej niż szkoła...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się w sierpniu opuściłam z czytaniem :( Przepraszam za spam, ale zapraszam Cię na moje rozdanie i pomoc z pewnym konkursie (tylko do końca dzisiejszego dnia), jeśli jeszcze nie widziałaś tutaj link i szczegóły - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonały pomysł:) Mam w domu cały segregator cytatów, miałabym z czego wybierać:)
    Koniecznie chcę przeczytać Pamuka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam cytaty z książek! sama takie kolekcjonuje! Świetny pomysł, już jestem fanką tego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł. Jestem maniaczką cytatów ;p Wszystkie mi się podobają, mimo że nie czytałam żadnej książki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł! Zawsze lubiłam zbierać cytaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.