czwartek, 15 sierpnia 2013

Nominacja Liebster Blog :)

Dziękuję serdecznie za nominację od dzieckowojny :) 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."   


1. Co cię denerwuje podczas czytania książki?  
Hałas, a zwłaszcza rozmowy w tle, itp. Gdy jest za głośno umyka mi gdzieś sens czytanych zdań i zaczynam się w środku bardzo irytować, że ktoś mi przeszkadza.
2. Wolisz kupić, czy wypożyczyć książkę? 
Wolę kupić, choć częściej wypożyczam.
3. Co byś zrobiła gdyby zabrakło książek? 
Prawdopodobnie przespałabym ten problem bo z jaśniejszym umysłem łatwiej zaakceptować jakąś niedogodność.
4. Wymień 3 książki, które zrobiły na tobie wrażenie. 
1) Z czasów szkolnych "Kamienie na szaniec" 
2) "Dzienniczek" św. Faustyny- zmieniła moje spojrzenie na religię
3) a z ostatnich nabytów to "Norwegian Wood" Murakamiego, która stała się moją ulubioną.
5. Jedno zdanie o sobie. 
Niezdecydowana pedantka.
6. Jak rozwinęła się u ciebie pasja czytania? 
Czytano mi w dzieciństwie, a w szkole to już sama zaczęłam biegać do biblioteki. Uważam, że jak już ktoś od najmłodszych lat lubi książki to ma to po prostu zapisane w genach :)
7. Robisz spis przeczytanych książek i tych które chcesz przeczytać? 
Tak, mam takie spisy bo inaczej bym się pogubiła. I bardzo lubię dopisywać coś nowego.
8. Twoje ulubione zajęcie relaksacyjne (oprócz czytania)?  
Spanie, słuchanie ciszy bądź muzyki, przeglądanie blogów książkowych, oglądanie zawodów żużlowych, spacer czy bawienie się w ogrodniczkę.
9. Czy oceniasz książkę po okładce? 
Tak, zdarza mi się, a ładne wydanie tylko zachęca do przeczytania. Jednak najważniejsza jest i tak treść, np. miałam starą i zniszczoną "Zbrodnię i karę" z biblioteki, ale oczarowała mnie jak pewnie większość osób. 
10. Czemu blog?  
W przeszłości prowadziłam już dwa blogi, ale nie o książkach, jeden na onecie, a drugi na blogx. Jakoś zawsze podobała mi się ta forma wyrażania siebie. 
11. Jak według ciebie będą wyglądać książki za 10 lat?
Będą miały bardziej fikuśne okładki, np. brokatowe, neonowe, śpiewające i grające, a zawartość obniży swoje loty :D

Moje pytania:

1. Co wg Ciebie daje człowiekowi czytanie książek?
2. Czy chciałabyś pracować w bibliotece bądź księgarni?
3. Najładniejsza okładka książki jaką czytałaś.
4. Czy blogowanie Cię wciągnęło?
5. Twój ulubiony autor/ autorka, uzasadnij odp.?
6. Co sądzisz o osobach, które nakręcają i wrzucają filmiki o książkach na yt?
7. Jak często odwiedzasz bibliotekę?
8. Ile czasu średnio zajmuje Ci przeczytanie jednej książki?
9. Jaka jesteś?
10. Czy mimo, że książka Ci się nie podoba czytasz ją do końca?
11. Twój wymarzony prezent urodzinowy.

O dziwo, łatwiej było mi wymyśleć nowe pytania, niż odpowiedzieć na zadane.  Większość blogów już brała udział w tej zabawie i niemożliwością jest wytypować aż jedenaście nowych osób. Dlatego nominuję pięć, oto one:

http://ksiazkianny.blogspot.com/ 
http://nieambitne.blogspot.com/
http://malyazyl.blogspot.com/ 
http://kultuar.blogspot.com/ 
http://honorataksiazkiipankot.blogspot.com/ 

Pozdrawiam 

14 komentarzy:

  1. Mi również przeszkadzają rozmowy podczas czytanie :) Ciekawa wizja książek w przyszłości xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam kupować książki:) I nie znoszę hałasu, gdy czytam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że w prognozach literackich na przyszłość niewiele się pomyliłaś..

    OdpowiedzUsuń
  4. "Norwegian Wood" też zrobiła na mnie wrażenie, a spis książek przeczytanych i tych do przeczytania mam na lubimyczytac.pl, ale czasami spisuję sobie osobną listę tych, które chcę wypożyczyć lub kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wolę kupować książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię hałasu podczas czytania, oraz oceniam często książki po okładce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nienawidzę, gdy ktoś gada, kiedy czytam książkę. ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo. Ja również nienawidzę gdy podczas czytania ktoś mi przeszkadza... ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będą takie okładki to super, oby tylko książki nie przemieniły się w jakieś mechaniczne coś :/
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wolę mieć książki na własność :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe odpowiedzi:) Również lubię słuchać ciszę lub muzykę. Nie znoszę ryku telewizji. Książki oczywiście, że wole mieć na własność niż pożyczać. Szczególnie nie lubię ich od kogoś pożyczać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi, mam nadzieję, ze wizja książek się nie sprawdzi, nie chcę takich :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję serdecznie za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę późno się odzywam, ale za nominację dziękuję jak najbardziej:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.