środa, 28 sierpnia 2013

Książkowe rozdanie! Banalne zasady.

Tak jak obiecałam tak robię, czyli ogłaszam nowe rozdanie. To mój drugi konkurs na blogu i zasady będą bardzo podobne do poprzedniego. 

Nagrodą jest nowe, kieszonkowe wydanie książki "Przygoda z owcą". Haruki Murakami to mój ulubiony pisarz, dlatego właśnie jego powieść wybrałam. Osobiście jeszcze jej nie czytałam, ale prędzej czy później na pewno to się stanie.


Regulamin

  1. Konkurs trwa od 29.08 do 20.09.2013 roku.
  2. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
  3. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 23.09.2013 roku.
  4. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 7 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  5. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  6. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
     
    Zasady są bardzo proste. Wystarczy polubić Oazę Spokoju na facebooku i uzupełnić zgłoszenie wg schematu:
     
    Zgłaszam się
    Lubię na FB:
    Email: 


46 komentarzy:

  1. Witam
    Niestety nie mam konta na facebooku, ale życzę powodzenia wszystkim zgłaszającym się:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybka jesteś w organizowaniu konkursów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo spodobało mi się obdarowywanie innych w ten sposób.
      Również zapraszam ;)

      Usuń
  3. Ciekawy konkurs! Wezme udział.
    Zgłaszam się.
    Lubię na FB: Patrycja M
    Email: cukiereczek13xd@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo mnie interesuje ten pisarz, więc nie będę zajmować miejsca innym, zwłaszcza że na FB lubię Cię tylko z profilu strony (z prywatnego nie dodaję żadnych blogów). Ale faktycznie szybko konkursy organizujesz, łał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie biorę udziału, ale życzę powodzenia innym:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Danuta Pi
    Email: danutinka@gmail.com
    Banerek za moment będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daruję sobie udział, ale życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ania Szczurek
    Email: shczooreczek@interia.pl

    Od dłuższego czasu poluję na tę pozycję, a nuż się uda:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Lubię na FB jako Natalia Stasiowska
    Email: useimagination13@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Julia Ko***
    Email: julia321998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja udziału nie wezmę, ale muszę Ci powiedzieć że masz bardzo ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Subiektywnie o książkach
    Email: subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również udziału nie biorę, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałbym wziąć udział, ale nie mam konta na Facebooku. Szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny konkurs nie będzie tego wymagał, a do wygrania będzie również książka Murakamiego ;)

      Usuń
  15. Od dawna chcę poznać twórczość tego autora, więc muszę spróbować swojego szczęścia w tym konkursie:)
    Zgłaszam się!
    Lubię na FB: Korci mnie czytanie
    Email: korcimnieczytanie@gmail.com
    Baner: http://korcimnieczytanie.blogspot.com/p/linki-wyzwania-konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. ksiazki-zwierciadlem-mojej-duszy.bloog.pl3 września 2013 11:17

    Zgłaszam się! ;)
    Fb ; polubiłam ze stronki ; Książka - zwierciadło duszy
    e-mail; iwona199922@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Lubię na FB:Iwona Bi*****
    Email: deliratio@o2.pl
    baner: http://kawazcynamonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Zuzanna P.
    Email: radhafcb@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ewa Skomorucha
    Email: skomorucha.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się
    Lubię na FB:Diana Piotrowska
    Email: diana.97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Lubię na FB: Ula Ad.
    Email: urszula.adamska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Natalia G.
    Email: nataliawirek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Monika Marek
    Email: mon_ma@wp.pl
    Uwielbiam Murakamiego, ale tej książki jescze nie czytałam, więc mam nadzieję, że szczęście uśmiechnie się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ala G.
    Email: alicja.gruca@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!;)
    Lubię na FB: Asia Hadzik
    Email: hadziczka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Lubię na FB: Justyna Łach
    Email: tina23232@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Przy kubku kawy
    Email: przykubkukawy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Jagoda Frydrych
    E-mail: jagoda.frydrych@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Gwiazdowy gościniec
    E-mail: pudelko-czekoladek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    Lubię na FB: Frau Kuckuck
    E-mail: allenee1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. :)
    Lubię na FB: Aleksandra Cieślak
    Email: kotpaskowy13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. :)
    Lubię na FB: Patrycja M...k
    Email: thrish10213@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ania Lilith Kozak
    Email: alilithk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Kamila Hadaś
    Email: khadas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Sylwia Dziadkowska
    Email: czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ola M
    Email: murat.aleks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Alicja Kończyk
    Email: alicemariek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Elżbieta Świtulska
    Email: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Ania Sójka
    Email: ania1595@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Mariola Wiśniewska
    Email: mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  41. Zgłaszam się
    Lubię na FB:Magda Wrona
    Email: megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Marta Kowalik
    Email: martakowalik16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się
    Lubię na FB: Sławomir Duda-Klimaszewski
    Email: slavkoyama@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.