piątek, 19 lipca 2013

Pauza

Wakacyjna przerwa dopadła i mnie. W najbliższym czasie nie będzie mnie tutaj w ogóle, albo będę bardzo sporadycznie. Jedynym plusem jaki widzę w zaistniałej sytuacji jest fakt, że czytania będzie co niemiara :) Cisza, książki i ja (*-*) niczego więcej do szczęścia nie potrzebuję. Uwielbiam buszować po książkowych blogach, więc po powrocie nadrobię zaległości.
Pozdrawiam serdecznie


„Człowiek już taki jest, że choćby nie wiem dokąd pojechał, zostanie tylko sobą.”
Haruki Murakami

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci... Mnie wakacyjna przerwa dopadnie dopiero w sierpniu, jak będę musiała zacząć się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero co wróciłam z detoksu od cywilizacji i bardzo dobrze się z tym czuję, dlatego życzę miłego i owocnego wypoczynku :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej wakacyjnej przerwy, czekamy na powrót ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie pozostaje mi tylko życzyć miłego wypoczynku i ciekawych książek pod ręką! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milego i udanego wypoczynku, a potem wracaj z nowymi silami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twój powrót, miłego odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.