środa, 10 lipca 2013

Duchowo





tytuł: Trafiona przez piorun. Stałam u bram nieba i piekła
autor: Gloria Polo
data wydania: 2008
liczba stron: 83







Trafiłam na tą książkę przypadkowo, czyta się ją bardzo szybko bo jest niezwykle interesująca. Pewnie znajdzie się wielu sceptyków, którym nie podobają się takie świadectwa, ale na pewno  daje ona dużo do myślenia.

Jest to relacja z bycia w zaświatach Glorii Polo, która po ciężkim wypadku zapadła w śpiączkę. Jej stan był krytyczny, podłączona do aparatury podtrzymującej życie, była już bliska śmierci. W jakiś cudowny sposób mogła zobaczyć swoją Księgę życia (brzmi troszkę jak z jakiegoś horoskopu) i zrobić z niego rachunek sumienia. Szczerze zaczęła opisywać wszystkie swoje uczynki, te dobre jak i te złe. A nawet te dobre, bywały podszyte nieszczerością i chęcią zaimponowania. Co do złych czynów był ich ogrom, najgorszym grzechem okazały się być aborcje, którym poddawała się Gloria. Młoda kobieta spotkała tam również swoich rodziców- ojca, który bardzo cierpiał i matkę, która była otoczona glorią chwały. Wiele z tego co opowiada pokrywa się z treścią "Dzienniczka" św. Siostry Faustyny.
To co przeżyła i widziała Kolumbijka tak nią wstrząsnęło, że nawróciła się na drogę głoszoną przez Jezusa i podróżuje teraz po świecie, żeby dzielić się doświadczeniem. Była również w Polsce, relację można znaleźć na yt. 
Polecam każdemu, ale jestem też bardzo ciekawa co sądzicie o takich książkach.
Moja ocena: 5/6.

8 komentarzy:

  1. Chyba należę do sceptyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam otwarty umysł, więc z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka niestety raczej nie w moich klimatach. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnoscia takie historie warto poznawać :) z checia zapoznam się z tą pozycją :) obserwuje w gogle+

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się z nią zapoznała, może być ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CO jakiś czas pojawiają się tacy ludzie, którzy mówią, że przeżyli śpiączkę/śmierć/mistyczne doświadczenie i poznali tajemnice życia. Ostatnio widziałam w Empiku książkę chyba pt. "Dowód" na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja babcia ma tę książkę, być może kiedyś się z nią zapoznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z opisu brzmi obiecująco i interesująco

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz.